poniedziałek, 11 lipca 2011

Wyprawkowo - moje hity z sh i nie tylko...

 Czas topnieje a już gdzieś wspomniałam  o mojej miłości do sh, więc pokażę to co udało mi się upolować dla Córki :)

Kołderka - mata do leżenia (z tyłu jest suwak dzięki czemu można włożyć do środka jeszcze kocyk) - sh 4zł

Miękki przewijak - na malutkiej powierzchni w sam raz - sh 4 zł

Śpiworek do wózka - 0-6 m-cy - 4zł

Śpiworek - 6-12 m-cy - 2zł

Kocyki polarowe - 2zł


Jest też kocyk od babci Grażyny:



Poduszka do karmienia z allegro ze styropianowym wkładem i zdejmowaną poszewką. Właśnie siedzę mając ją na kręgosłupie i jest mega lżej :) Dziś będę testować śpiąc:


A nad łóżeczkiem czuwać będą Pradziadek i Prababcia a także rodzice...


I na koniec brzuuuchal i moje pazury :) Niestety rozstępy pojawiły się tylko, że tuż nad bliznami - po wyrostku i kaparoskopii - czyli tam gdzie skóra nie jest elastyczna.


4 komentarze:

  1. Świetne perełki udało Ci się znaleźć w tym sh.
    Takie zakupy cieszą podwójnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy i jeszcze za taką cenę ! Czemu w moich bliskich sh ceny są dużo wyższe ? Wrrr...
    Tez kupiłam poduszkę do karmienia, ale jeszcze nie testowałam jej na sobie, a tez można ? wypróbuję, ale jak miałabym ją kłaść ? Leżę już od 7 miesiąca z poduszką między kolanami i kręgosłup przestał dawać o sobie znaki.
    Piękny brzusio. U mnie ciemna kreska pojawiła się dopiero w 9 miesiącu, a dzisiaj zauważyłam pierwsze małe rozstępy odchodzące od pępka.
    Nie widzę u Ciebie żadnych blizn :) Ja mam trzy po laparo i ta właśnie pod pępkiem jest napięta już do granic swoich możliwości. Ciekawa jestem wyglądu swojego brzucha po porodzie. Myślę o pasie poporodowym, żeby to jakoś ujarzmić szybciej. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wildze, że polokowania w sh były udane. To chyba najprzyjemniejsza część zakupów wyprawkowych dla mnie. Ehhhh..... szkoda, że już jestem taka nieruchawa popolowałabym jeszcze, a tak siedzę w domu i dłubię igłą.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł z fotkami dziadków nad łóżkiem!

    OdpowiedzUsuń