wtorek, 20 grudnia 2011

Przy okazji.

Nie. Nie będzie o słodyczach. Choć cukier będzie odczuwalny...
Jestem Mamą. Mam Córkę. Tak to oczywiste a codziennie nie mogę się nadziwić. Jak to JA Matką? Para granatowych oczu bezczelnie wpatrzona w moją facjatę jak w obraz. I co Ona we mnie takiego widzi?
Mamo chcę jeść.
Daj butelkę!
Mamo przytul mnie.
Mamo pieluchę zmień.
Mamo pobaw się ze mną.
I Kaszka też mniaam.
Hehe patrz jakie mam zęby :)
Mamo boli mnie.
Mamo nie chcę już leżeć!
Mamo chcę popatrzeć.
Zostaw laptopa!
Mamo a kiedy będzie tata?
Mamo tata się spóźnia.
Foch
Nie budźcie mnie!
Mamo a może na dwór?
Oglądamy Magdę M?
Mamo swędzą mnie te zęby.
Moja rączka jest taaka doobra.
Zrzygałam się.
Mamo jaka Ty dooobra jesteś mniaam!
Mamo chcę spać.
Po lulaj mnie...
Jaka doobra zupka :)
A Czarodziejkę z Księżyca? Jest taka kolorowa :)
A jaka fajna łyżeczka
Daj mi pilota.
Nie mogę trafić smoczkiem do buzi.
Mamo! Chodź do mnie!!!
Foch
Mamo leżę na brzuchu!
A już nie.
 Mamo fajnie śpiewasz.
I tańczysz a co Ty robisz?
Nie chodź do kuchni.
Zostań ze mną.
Ja Ciebie też Mamo :)
Maaamoo!
ehe ehe.



5 miesięcy jutro skończy a siada! A jak siada to zaraz leży to na brzuchu to na pleckach i wywraca się jak wańka wstańka.

5 komentarzy:

  1. Super, że siada!! Rewelacja. Za chwilę wstanie i zacznie uczyć się chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Siada? Sama sama?:D Ooo ranyyyy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem :-)
    silne mięśnie ma :-)
    TYLKO GRATULOWAĆ :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój dzisiaj kończy 5 mies., ale siedzenia nie widzę, gratuluję co za sprytna gwiazdunia :) fajny opis !

    OdpowiedzUsuń