środa, 11 stycznia 2012

Plan Dnia i Przepisy na dania dla Maluszków :)



Ok. 8 rano Dziecko moje prowadzi bardzo ważne dyskusje ze sobą, czym Nas budzi, bierzemy więc Dziecię z łóżeczka do łóżka między Tatę a Mamę :)
Leżymy chwilę po czym Mama pieluchę a Tata papciu mleczko
8:30 Tata wyrusza do pracy, więc Mama z Córką bawi się po czym ogarnia się :)
ok. 10 drzemka po śniadaniowa 
11 -  po czym pielucha i papciu mleczko
 12 - idziemy na spacer na którym Dziecko śpi po 10 min. jazdy w wózku
14 - 14:30 powrót do domu, Dziecko jest baaardzo głodne więc szykujemy obiadek - zupkę a potem pielucha...
Bawimy się razem po czym Córcia bawi się sama aż zaczyna marudzić...
15:30 - 16 - Drzemka po obiadowa ( w tym czasie Mama szykuje obiadek dla rodziców)
16:30 - 17 Pobudka na piciu i zabawę
17:30 - kaszka + 2 łyżki owoców ze słoiczka oraz niecierpliwe czekanie na powrót taty zwykle wtedy marudzimy bardzo
do 19 - 20 Tata zajmuje się Dzieckiem na zmianę z Mamą w między czasie przerwa na piciu
20:30 papciu mleczko i wiadomo pielucha
21 - Dziecko pada :)
23 - Dziecko kąpiemy przed ostatnim karmieniem - 23:30 Dziecko śpi... i tak do 8-9 rano :)
Córeczka zasypia z butlą w łapkach na Naszym łóżku po czym ją przenosimy do łóżeczka...


Próbowaliśmy kąpać wcześniej zawsze mieliśmy pobudkę w nocy na karmienie co było dla Nas męczące... Dziecko samo się przestawia na takie karmienie i tak chce być kąpane :)

Mam dla Was moje Kochane COŚ!
Tym czymś są przepisy na domowe dania dla Maluszków, po prawej stronie macie LINK DO STRONY lub klikając :)

Tak się zastanawiam, podałabym brokuła ale nie wiem skąd go wziąć? Oczywiście chcę sama go ugotować ale lepszy mrożony czy z bazaru??? 


7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę spania po 8-9 godzin, nasz jakoś zaprzestał prób ostaniu.
    Z tego co się orientowałam z brokułami, lepiej teraz kupować mrożone. Te świeże u nas to teraz to np. z Holandi itp.. "szklarniowych" krajów.

    OdpowiedzUsuń
  2. co dziecko to inny plan:-) u nas JJ jest kąpany o 18.30 (po 180 ml gęstej kaszy), 19.00 już śpi i wstaje bez pobudek o 7.00 rano. Ale to fakt przez 8 miesięcy wstawałam do niego w nocy na karmienie. Dopiero od miesiąca przesypia całą noc. Co do brokułów to ja raz kupiłam mrożone eko, ale bolał go po nich brzuch.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrożony :D ale ja też daje świeży zagramaniczny z certyfikatem eko i nic się nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Wasze zwyczaje:D Nawet kąpiel o 23 mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dałam z bazaru i nic się nie stało. Zazdroszczę przespanych nocy - u nas kryzys...

    OdpowiedzUsuń
  6. my brokuł jadłysmy tylko raz świerzy i raz ze słoika, a pomysł dobry jutro kupie mrożony może też?
    O 23 KĄPANIE?! Jezu! to wy czasu dla siebie zadnego nie macie?? a jakiś film? coś z mężem jakiś w łóżku spektakl?:D chyba ze kladziecie sie o 2:P ale watpie;)
    u nas wczoraj dramat usypiania do 23 a u was norma.. no prosze..
    ja tez nie wstaje za czesto, zaczelo sie normowac wiec dzidzia spi ostatnie noce do 7 rano(ale kladzie sie o 22, 23;/) jak wczesniej to wstanie o 5.
    Oj kochana taki ciezki nasz dzien u nas podobnie wszystko wyglada oprocz tego spania, no i na spacer nie zawsze mi sie chce isc;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kupowałam w marketach brokuła, najpierw dałam malusio z ziemniaczkiem, bo mała ma skłonności do wzdęć, potem więcej,
    późno kąpiel macie, no ale dziecko długo śpi, moja córka od zawsze kąpie się o 19/20, ale też wstaje teraz o 6/7 kiedyś o 4/6

    OdpowiedzUsuń