czwartek, 26 stycznia 2012

Seriale ahh te seriale :)

Kilka Dziewczyn wciągnęło mnie do zabawy :)
i Big Momma :)


Wiecie o co chodzi więc nie będę tłumaczyć i przejdę do konkretów:

Miejsca są bez znaczenia:
1. Plotkara - lubię wredność i intrygi, ładne gęby i gubienie się w życiu wśród gówniarzy więc oglądałam z przyjemnością i czekam na kolejny sezon. Książek nie chciało mi się czytać ;)

2. Magda M. - po prostu opera mydlana, sama Magda mnie wkurzała taka niezdecydowana pipka która nie umiała brać spraw we własne ręce :) Lubiłam natomiast Mariolkę a pan Piotr no wiadomo fajnie się patrzyło :)

3. Czarodziejka z księżyca - bajka-serial mojego dzieciństwa, miłość od początku... ku mojej wszelkiej radości niedawno tv4 zaczęło puszczać bajkę i z przyjemnością oglądałam wraz z Córką a z dnia na dzień przestali emitować buraki jedne! Uwielbiam ich transformacje, walki i w ogóle cudowna bajka :)

4. Usta Usta - najlepszy polski serial adaptowany jaki nakręcili do tej pory - zwłaszcza 1 i 2 sezon. Ostatni był mniej zabawny ale jakoś przegryzłam :)

5. "Szpital miłosierdzia" - leci na tvn tylko pory zmieniają a my z Mężem oglądamy - trochę inny niż pozostałe typu lekarzowe bo skupiają się na pielęgniarkach :)


Nie wiem kogo nominować, bo już tyle z Was pisało o serialach, że nie wiem jak wybrać. Nie chciałabym się dublować...

1. Evelio - KLIK
2. Witaaminkęę - KLIK
3. Olę - KLIK
4. Małe ziarenko - KLIK
5. Sylwię - KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz