czwartek, 1 marca 2012

Niezła Żona ogłasza konkurs Urodzinowy.

Za 21 dni kończę 25 lat.
W między czasie stuknie mi 15000 wejść.
Zima pójdzie w cholerę.
Nadejdzie wiosna i zrobi się cieplej.
Postanowiłam, iż jeśli wygram 3 konkurs blogowy sama coś stworzę u siebie.
Brakowało mi weny co, jak i po co...
Wena nadeszła z dnia na dzień :)
Mam dla Was zestaw na wieczorne SPA w domowej łazience.
Kosmetyki które sama mam i z lubością wsmarowuję w moje ciało.
Pudełka i kokardki robiłam hurtowo, namiętnie będąc w ciąży dla zabicia czasu :)





 Zasady konkursu:

1. Napisz w komentarzu pod postem życzenia urodzinowe dla Niezłej Żony (czyt. dla mnie:)
2. W życzeniach zawarte mają być wyrażenia w rozmaitej formie:
- Niezła Żona
- Anna
- 25 lat
- Mama
2. Na zgłoszenia czekam od teraz do dnia moich urodzin czyli 22 marca do godziny 12 w południe.
3. Zwycięzca zostanie wybrany po obradach komisji w składzie ja i mój Mąż dnia 23 marca a zwycięzca zostanie ogłoszony następnego dnia. Na pewno będzie 1 główny zwycięzca a czy będą kolejni zależy od Was i Waszej inwencji.
4. Udział w konkursie mogą brać wszyscy czytelnicy.
5. Wkleić baner z linkiem na swoim blogu.
2. Jeśli macie ochotę możecie dodać blog do obserwowanych.

Zapraszam Was gorąco !!!

11 komentarzy:

  1. To ja pomyślę, MAMO, ANNO, NIEZŁA ŻONO :D ćwierćwiecze... WOW!

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogująca Niezła Żona, fajna mama, nie matrona,
    Wkrótce święto Jej wypada, każdy Jej życzenia składa
    Już stuknęło Jej ćwierć wieku, czas po kwiatki iść człowieku
    czekoladki, butlę wina, niech ucieszy się dziewczyna
    Niechaj Ania miłość czuje, mąż niech zawsze Ją szanuje
    Niech pomaga, gary zmywa, niech malucha w noc przykrywa
    Dziecię niechaj będzie grzeczne, szczęście Anki niech trwa wieczne :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz 25 letnia Anno, niezła Żono i Mamo, najlepszego!!!

    Zgłaszam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezła Żono, miła Anno
    skoro już nie jesteś Panną
    tylko Mamą co się zowie
    niech Twe dziecię Ci na zdrowie
    pięknie rośnie i się chowa
    a może wkrótce dziecina nowa
    zagości w Waszych progach radosnych
    Oby do wiosny :)

    Z okazji 25 urodzin - najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra, ja się zgłaszam ale raczej nic nie wygram bo marna ze mnie poetka i inwencji brak :( Jak mi coś przyjdzie do głowy to napiszę :)
    Póki co, oto urobek mojej twórczości mizernej.

    Moja słodka Anno - porywcza istoto,
    przy okazji wiosny, spróbuj nie wejść w błoto.

    25 lat już radośnie i z hukiem skończyłaś,
    niezłą żoną jesteś i dziecko stworzyłaś.

    Mama z Ciebie ze wszech miar wspaniała,
    a mała Królewna jest zaiste doskonała.

    Trochę kulawe...

    OdpowiedzUsuń
  6. No dobra, rymować nie potrafię, ale jak tu nie złożyć życzeń Niezłej Żonie;)
    Niezła Żona imprezę szykuje,
    bo wnet swe 25 urodziny świętuje.
    Nam nie pozostaje nic innego
    jak życzyć Ani wszystkiego dobrego.
    100 lat w zdrowiu, miłości
    i jak najwięcej od męża czułości.
    W roli Mamy niech się spełnia,
    bo to każdej kobiety jest szczęścia pełnia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Aneczki urodzinki,
    lecą z nieba wina skrzynki,
    lecą, lecą wykrzykują
    co tej Annie dedykują:
    żebyś nas dostatek miała,
    żeby trwoga Twa znikała,
    byś po nas lekkim skosztowaniu
    bomby nie miała jak na haju.
    żeby dziecina Twa spała pięknie
    co by z mężem ćwiczyć "prężnie"
    by kłopotów ów nie sprawiał
    i po dupsku nie dostawał
    od swej pięknej niezłej żony,;]
    która miewa swe humory:)
    lecz z anielska duszą Anka
    i utuli i da z garnka,
    najeść się do woli każe,
    i pomocą służy w dobrym zamiarze.
    Kochanieńka ma istoto,
    żebyś odnalazła złoto,
    żeby uśmiech nie znikł z twarzy,
    żeby pieniądz się zawsze zdarzył,
    żeby dom Twój piękny stanął,
    żebyś dumna była wielce ze swej córy ukochanej
    żebyś zdrowia miała tyle,
    by udźwignąć życia mile
    i na koniec, życzę Tobie na Twojego wieku ćwierć,
    żeby z drugiego ćwierćwiecza dla syna była część.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, znana jako Niezła Żona, żebyś zawsze była szczęśliwą i uśmiechniętą mamą przez kolejne 25 i kolejne 25 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Aniu z ADHD,
    Srocza Matka życzenia śle.
    Na liczniku jedynie 25 lat,
    Przed Tobą otwiera się cały świat.
    Żyj nam sto lat Niezła Żono,
    I bądź matką niestrudzoną.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za dnia Mama
    nocą Niezła Żona
    Gdy Ania nam świętuje
    cały świat blogowy się raduje.
    25 lat to nie przelewki
    otwórzcie wina ze dwie beczki.
    Zdrówka, szczęścia
    no i kasy
    życzą Karlity dla bobasy :E

    nigdy nie umiałam rymować :E ale zabawa dobra ;-)
    cmokasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W dniu Twoich urodzin Wszystkiego NAJ-LE-PSZE-GO!!!

    OdpowiedzUsuń