czwartek, 29 marca 2012

Prezentowo-wymiankowo-urodzinowo-zajączkowo

Agnieszka zorganizowała przed świąteczną zabawę prezentowo-wymiankową. Mnie przypadła paczka właśnie od niej, ja natomiast wysłałam Witamince. Doszły do mnie wieści, że paczka dotarła :)
Agnieszka zaskoczyła mnie baaardzo. Każdy element prezentu zapakowany był oddzielnie w szary papier, sklejony, zawinięty w przezroczystą folię, obwiązany tasiemką z bilecikiem! Szczęka mi opadła, gały wyszły z orbit... dawno mnie nikt tak nie zaskoczył. Poniżej dowód:



Agnieszka bardzo się napracowała, jestem pod wrażeniem, każdy szczegół był/jest dokładnie przemyślany. Dostałam herbatę zieloną, bo bardzo lubię, kolczyki fioletowo-zielone a to moje ulubione kolory, jedwab do włosów bo mam bzika na punkcie układania włosów... tylko wina białego półsłodkiego brakowało :P Ciasteczka, słodka chwila x3, i śląskie cukierki ziołowe ależ to hit! Tu w moich stronach wszyscy moi bliscy już próbowali :D Oczywiście kartka świąteczna i świeczuszka jajeczko :) Dziecko moje otrzymało skarpetki i lalę-zajączkową zrobioną hand made przez Agnieszkę:
Wspaniała zabawa, bardzo dużo pozytywnych emocji, Dziękuję za to, że mogłam wziąć udział i tak dobrze się bawić mam nadzieję, że kiedyś się powtórzy :)

To nie koniec dobroci moi Kochani. Bo pewna, bardzo uzdolniona i pracowita Agnieszka, zrobiła mi niesamowity prezent z okazji moich minionych niedawno, urodzin. Kolejne zaskoczenie, szok i podziw. To niesamowite jak ktoś wkłada tyle pracy, energii i swoich chęci w coś dla mnie.



2 broszki z filcu i kolczyki, PIĘKNE, jedyne, wyjątkowe...
Te kolczyki nie z filcu są od Agnieszki nie dałam rady zrobić lepszego zdjęcia, bo Dziecko rwało się do wszystkiego :)


Dziękuję Wam jestem bardzo BARDZO zadowolona i uśmiechnięta od ucha do ucha... a to rzadkość...

9 komentarzy:

  1. Piękne zajączkowe prezenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej,jakie cudowności.Zdolna bestia z Agnieszki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo fajne prezenty ;) też bym była zadowolona

      Usuń
  4. He He Agnieszka, jak byśmy się zmówiły, może sobie kolczyki wymiennie zakładać. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. urocze te rzeczy, świetna paczka naprawdę ! :)

    OdpowiedzUsuń