sobota, 8 września 2012

Nowa miłość Lenki

Dostaliśmy spacerówkę. Pani powiedziała, że za uśmiech :))) Więc cieszymy się od ucha do ucha. Spacerówka jest po jednym dziecku, które ma obecnie 13 lat! Leżała przez te wszystkie lata na strychu aż trafiła do nas. Obawiałam się jakiegoś rzęcha a tu miła niespodzianka! Wózek jest świetnej jakości, nie trzęsie się, nie lata w nim wszystko, nie skrzypi. Jest ładny, fajny i tak wygodny, że Lenka zakochała się w nim bez pamięci! Rowerek już ni istnieje dla niej. Gdy wychodzi z domu od razu biegnie do pomieszczenia gospodarczego by wyciągnąć wózek, woła by ją natychmiast posadzić i można wozić, wozić i wozić. Lenka sobie podśpiewuje, śmieje się i raduje niesamowicie. Wypróbowałam go na wiejskich drogach, na kępach trawy, na wybojach, na tonach piaskowych... sprawdza się wspaniale. Dziś woziłyśmy się po mieście. Pojęcia nie miałam, że taka radość nastanie po zmianie wózka, który w dodatku był prezentem w ciemno. Mam też ochraniacz na nóżki ale nie wiem jak go zainstalować :P Minusem jest brak koszyka na zakupy ale zaopatrzymy się w siatkę (dziś nigdzie nie było) i myślę o dokupieniu folii przeciwdeszczowej.
 

 
 
 
Jesień niemal za pasem a co za tym idzie więcej deszczowych dni. Pierwszą przymiarkę kaloszy mamy za sobą. Lenka zaciekawiona z entuzjazmem podeszła do nowych bucików. Najważniejsze, że są czerwone!
 

 
 
Po niedzieli ruszamy na zakupy do lidla! Obowiązkowo musimy Lenkę zaopatrzyć w strój przeciwdeszczowy ;)
 
 

 


9 komentarzy:

  1. Farciara z Ciebie, że masz ten ładny uśmiech, którym mogłaś za wózek zapłacić hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wózek się sprawdza, a ja jestem jeszcze w szoku, że mimo wieku ma skrętne koła! a to już suuper wygoda!Miłego wożenia pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ani się nie obejrzymy a będą zdjęcia jak Lenka do przedszkola idzie... Tak mnie naszło, bo jeszcze niedawno bobasem była, a teraz w kaloszach biega...

    OdpowiedzUsuń
  4. a w lidlu mają być jakieś ubrania na deszcz dla dzieci?
    fajny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą od poniedziałku, kurtka i spodnie przeciwdeszczowe od 92cm więc weźmiemy i będzie dobry jeszcze na wiosnę. :)

      Usuń
  5. Ale fajna spacerówki, a kalosze doskonałe na deszczową pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że są czerwone ^^
    To życzę udanych zakupów przeciwdeszczowych.
    A spacerówka wypaśna, haha! Może na zakupy noś ze sobą plecak zamiast torby czy kosza na zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe Kobiety Wam to już wózek niepotrzebny widzę :))), pięknie prezentujecie się na zdjęciach - sesja super wypadła. Co do karmienia piersią, emocji itd, to mnie karmienie piersią, ciągłe szamotanie się z cyckami, brakiem mleka zatruło skutecznie pierwsze 8 m-cy życia małej, jednakże u mnie barierą w zaprzestaniu karmienia była alergia na mleko nawet to lecznicze i awersja do butli i smoczków, także to jeszcze bardziej potęgowało stres. Nie chcę już nawet wspominać co to był za koszmar... Dobrze, że to już za nami. ciekawa jestem jak to będzie z kolejnym dzieckiem - o ile się kiedyś zdecydujemy...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń