czwartek, 11 października 2012

A u nas...

Zimno oj zimno więc palimy w piecyku:





Lubimy kolorowe talerzyki, więc zdobyłyśmy myszkę miki w biedronce ;)
Kanapki z myszki miki smakują wyśmienicie!

Lenka uczy się siedzenia przy stole ;)



I nasze łowy zakupowe ;)


Buty ccc - 119,99
Torebka - sh 4zł
Herbata roiboos z ananasen - rossman 3zł z groszami
Bluzeczka dla Lenki - sh ok 1zł 
Legginsy - textil market 14,99zł
Czapka - targ 16zł
Rękawiczki - textil market 3,99zł
Rajty - textil market 5,99zł

11 komentarzy:

  1. My też musimy pomyśleć nad zabezpieczeniem "kozy", ale póki co palimy jak Zi idzie spać. Butki bardzo mi się podobają - super :))) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę taki talerzyk z MIKI a nawet dwa :-) teraz kupowałaś ????

    OdpowiedzUsuń
  3. O, mam podobne buty z CCC, rewelacja. Bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no na zimę już prawie przygotowani :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buciki, bluzka za złotówkę?! Ja w wakcje kupiłam za 2 małej i to był najtańszy zakup mojego życia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam też ręcznik dla niemowlęcia za 1zł i body po 15gr ;)

      Usuń
  6. My też taki płotek musimy sobie sprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no to miałaś udane zakupy :)świetne butki.

    OdpowiedzUsuń