czwartek, 18 października 2012

Zakupowo czyli łupy z sh

Ostatni czas jest bardzo intensywny, burzliwy i pełen emocji. Do poniedziałku jestem wyłączona z życia ogólnego, bo czeka mnie ważne wydarzenie! Trzymajcie kciuki a jak będzie po wszystkim na pewno podzielę się z Wami wieściami ;)

Póki co wrzucam Wam zdjęcia moich ostatnich łupów z sh ;)


Kocyk do wózka, polarowy no i ładny ;) Lence baaardzo się spodobał i nie wykopuje się z pod niego ;)
Kosztował ok 3,60


Podkładki na stół w kolorze butelkowej zieleni, lubię zmieniać otoczenie ;) za całe 3,90


A to moje nowe zasłonki do łazienki w okno aż 70groszy zapłaciłam ;)


Tuniczka dla Lenki - ok 2zł

Kamizelka a'la góralska Lenka własnie w niej siedzi ubrana tak jej się podoba, że od razu kazała sobie założyć ;) 1,60


I kurteczka na zimę ;) na tą wczesną i nie bardzo mroźną :) 6,70




Poza tym od tygodnia Lenka przechodzi trudny czas. Dwie czwórki idą na raz, jedna już częściowo wyszła druga dopiero rusza, poza tym skok rozwojowy bo na wiele rzeczy reaguje krzykiem. Nie radzi sobie z emocjami ale pomaga nam melisa! Którą dzisiaj wypiła ze smakiem ;)

12 komentarzy:

  1. też jestem fanką sh i wieeele perełek tam wychaczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te zasłonki i kamizelka słodziutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde, u nas też rządzą wychodzące czwórki!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie ma to jak sh :) świetna kamizelka :) reszta też

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne łupy! Ja to tak nie umiem wyszperać nic ładnego:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Tajemnicza jesteś :-)
    Podziwiam talent do szperania w SH.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są te wszystkie rzeczy i jakie taniutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest likwidacja SH. Kg ciuszków dziecięcych - 20zł. Dodam, że te wszystkie rzeczy są jak nowe, bez wad i co najlepsze - markowe.
    Uwielbiam "buszować" w ciucholandach!

    Twoje łowy świetnie się prezentują. Zrób koniecznie Lence sesje zdjęciową w tych ciuszkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś mistrzynią! Ja też chodze do s.h. ale zwykle kupuję rzeczy z wyceny na wieszkach, bluzka za 20, kurteczka dla małej za 20, dla mnie za 30 itd itp. Sporadycznie wygrzebuję coś dla dziecka za parę złotych. Śliczne

    OdpowiedzUsuń