poniedziałek, 19 listopada 2012

Sh zakupy i nominowania!)

Obiecałam więc wrzucam ostatnie łowy sh:




Sweterek cherokee - 5,50



                                                             Sweterek - tunika 2,40zł

                                                                             
Śpiworek Mamas & Papas - 1,60zł

Sukieneczka h&m - 2,50

Pamiętacie te zasłonki? Pokazywałam zaraz po zakupie (70gr!) wiszą w oknie łazienkowym od 1 listopada :)

Podejrzewam moje Dziecko o jakiś skok rozwojowy. W ostatnim czasie załapała ostrą fazę na rysowanie, pisanie długopisy i kredki. Codziennie chce przez pół dnia bazgrolić. Pije z kubka przez rurkę! Gwiżdże ustami jak porządny dorosły (robi to lepiej ode mnie). Najlepsze zabawy to wożenie w wózku dziecięcym miśków wzorując się na mnie Lenka obwiesza wózek moimi torebkami, balonik na tasiemce, słuchawki do telefonu (wkładanie i wyjmowanie), odkrywa miękkie książeczki (mam głównie twarde więc trzeba będze się zaopatrzyć :) wczoraj jedną wrzuciła do sedesu ;) Tata zrobił niesamowitą frajdę Lence samolotem z papieru. Lenka tak się zaaferowała, że potem samolot przerzucała przez swoją głowę mówiąc charakterystyczne "ziuuuuuuuu!". Robi zdjęcia aparatem do zdjęć. Prym wiedzie również szczotka na kiju (zamiatanie w domu), mycie mopem i wycieranie wszelkich kurzy. Bierze gąbkę do kąpieli i myje nią niemal wszystko: okna, podłogi, meble, siebie a nawet mnie :)



Nessie nominowała mnie do zabawy Liebster blog. Nie przepadam za tego typu zabawami więc odpowiem na pytania bez dalszej kontynuacji ;P

1. Czy jesteś wzrokowcem czy słuchowcem?
Zawsze miałam z tym problem i nie wiem... jestem adhd-owcem ;)

2. Wolisz koty czy psy?
To zalezy od charakteru zwierzaka lubię i koty i psy ;)

3. Książka, która wywarła na Ciebie wpływ.
Ewa Woydyłło "Poprawka z matury"

4. Czy masz prawdziwą pasję?
Pedagogika

5. Gdybyś miała jeden dzien tylko dla siebie jak byś go spędziła?
Część dnia załatwiając zaległe sprawy a resztę w SPA :)

6. Czy uprawiasz/uprawiałaś intensywniej jakiś sport?
hmmm nie oprócz spacerów z Dziecięciem

7. Co zawsze nosisz ze sobą (oprócz kluczy, dokumentów etc.)?
Pomadki do ust (kilka)

8. Jakie wnętrza lubisz - nowoczesne czy staroświeckie?
Lubię łączyć nowoczesne ze staroświeckim, uwielbiam stare przedmioty :)

9. Jak wolisz spędzać Boże Narodzenie - w domu, u rodziny, na wyjeździe?
Z najbliższymi.

10. Gdybyś mogła zatrudnić pomoc domową to co najchętniej byś na nią scedowała: gotowanie czy sprzątanie?

Sprzątanie :)
11. Jakie smaki preferujesz - kwaśne/słodkie, łagodne/pikantne?
Słone i pikantne :)

Dziękuję za nominacje :)

Jestem krnąbrna i gapowata a w dodatku non stop o czymś nie pamiętam!

Ivett mnie zgapiła, że zapomniałam o JEJ nominacji! Więc już, teraz, natychmiast w tym momencie odpowiadam na pytania ;)

1. Co zwykle jesz/pijesz na sniadanie?
Płatki na mleku (kukurydziane + zbożowe z dodatkami) i jogurtem owocowym, obowiązkowo od lat ZIELONA herbata!

2. Jaki kolor lakieru do paznokci najbardziej lubisz "nosic"?
W zależności od nastroju, mam wszystkie kolory tęczy ;)

3. Jakiego koloru sa twoje oczy?
Ogólnie zielone a szczegółowo: szaro-niebiesko-pomarańczowo-zielone

4. Gdybys miala byc ktoras ze slawnych aktorek, kim chcialabys byc?
PENELOPE CRUZ

5. Jaka jest twoja ulubiona bajka z dziecinstwa?
Kopciuszek i śpiąca królewna w wersji Disney

6. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa wigilijna?
Barszcz z uszkami

7. O zwiedzeniu jakiego kraju najbardziej marzysz?
Haszpania

8. Co cie najbardziej relaksuje?
Muzyka w słuchawkach baaardzo głośno

9. Gdybys miala caly dzien "wolny" tylko dla siebie (przyjmijmy, ze tatus lub rodzinka zajma sie dzieckiem), jak bys go spedzila?
To zależy jaka pora roku. Część dnia bym spędziła na załatwianiu zaległych spraw a potem SPA lub jazda na rowerze ;) z muzyką oczywiście

10. Bez jakich trzech kosmetykow nie wyobrazasz sobie zycia?
Kurde mam 4: korektor, puder sypki, eyeliner i tusz do rzęs

11. Kim chcialas zostac bedac dzieckiem? (Czy marzenie sie spelnilo?)
No cóż spełnić się nie spełniło, bo chciałam być piosenkarką!

Dziękuję i przepraszam ;)

VINTI już odpowiadam i na Twoje pytania:

1. Kochasz sex czy pieniądze?
SEKS!!!!!!!!!!!! 

2. Lubisz ksywy czy zdrobnienia?

Zdrobnienia

3. Wolisz mieć fioła czy uśpiony umysł?
Fioła

4. Chciałabyś polecieć na księżyc czy pojechać koleją transsyberyjską?
Polecieć na księżyc

5. Co dla Ciebie znaczy "być"?
Oddychać

6. Masz ochotę na?
Osiągnięcie czegoś wielkiego

7. Pasjami pochłaniasz?
Pedagogike

8. Masz w serdecznym poważaniu?
Co myślą o mnie inni

9. Wolisz się wiercić czy wylegiwać?
Wylegiwać przez 1h a potem wiercić!

10. Masz zaufanie do?
Męża

11. Za co lubisz lub nienawidzisz Marilyn Monroe? A może jest Ci obojętna?
Była wyjątkowa

Aleksandra a oto odpowiedzi na Twoje pytania:
 
 
1. Twój ulubiony kolor to?
Fiolet!
 
2. O której chodzisz spać?
Późnoooo ok 24 a 2 razy w tygodniu zasypiam o 21 wraz z Dzieckiem
 
3. Lubisz gotować?
Lubię
 
4. Najbardziej nielubiona praca domowa to?
Codzienne ogarniania domu, które trwa w nieskończoność!
 
5. Wolisz czytać czy oglądać telewizję?
Czytać
 
6. Twoja ulubiona książka to?
Ewa Woydyłło: "Poprawka z matury"
 
7. Twój ulubiony film to?
"Volver"
 
8. Spodnie czy spódnica?
Portki i kiecka :)
 
9. Ile masz lat?
25
 
10. Wierzysz w miłość? 
Tak
 
11. Jesteś szczęśliwa?
Z tym bywa różnie...!
 
Jeśli zapomniałam lub przegapiłam jakieś dajcie znać :))))

19 komentarzy:

  1. Masz nosa do SH ;-) Ja też szperam za ciuchami dla Piotrka, ale jednak rzeczy dla chłopców jest dużo mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety muszę przyznać Ci rację :) też jestem mamą chłopca i wiem o czym mówisz ;)

      Usuń
    2. Kupiłam sporo rzeczy dla chłopca dla mojej siostry, która jest w ciąży. Postaram się zrobić fotki jak będę u mamy i wrzucę ;)

      Usuń
  2. Druga rzecz - tunika, to cudo! Też chcę :P

    Skoki rozwojowe są fajne. Mam wrażenie wtedy, że ktoś podmienił mi dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lence też ta tuniczka się spodobała :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę ci takiego sh !
    U nas też są fajne rzeczy, ale o wiele droższe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo badziewia jest, nie chodzę w dni dostawy, bo się nie opłaca... a i tak przebrane wtedy są rzeczy ;)

      Usuń
  4. zazdroszczę Wam śpiworka. a jak Lenka śpi w nim? nie denerwują ją?
    fajne są takie zabawy, niestety moja E jeszcze nei ma tego atepu. czekam na niego z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo polowałam na śpiworek. W moim sh śpiworki są w pościeli, jak go kupowałam cena była 5zł za kg.
      Lenka śpi w nim ale nie mogę jej zapinać od góry na zatrzaski tylko na sam suwak tak by mogła z niego wyleźć ;)

      Usuń
  5. W taką tunikę sama bym wskoczyła :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomnialas o nominacji u mnie gapo!:P Lenka to taka typowa babeczka. Adas bawi sie prawie zupelnie inaczej, inne rzeczy go interesuja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo nawet nie zarejestrowałam ale już wpisałam odpowiedzi :))))

      Usuń
  7. mała mądrala, a łowy wspaniałe, nasz SH zszedł na psy

    OdpowiedzUsuń
  8. Tunika z 2 fotki najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa, a jeszcze ja Cię nominowałam :) http://behappy-vinti.blogspot.com/2012/11/libster-blog-w-40-te-urodziny-z-mm-w-tle.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne ciuszki. A moich pytań nie ma :P no ale ja też tego nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. Super okazje z SH to lubię. ;)
    Ja Zuzce fajne ciuchy na chłopaka kupuję tylko w Ciuchlandzie, ale jednak tak tanio się nie da jak u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń