środa, 12 grudnia 2012

Portki

Lenka wyrasta ze wszystkiego i wzdłuż i wszerz. Dziś kupiliśmy pampki w rozmiarze 5. Upolowałam płaszczyk/kurtkę długą na 92 i wcale nie jest wielka. Wszystkie bluzeczki, bluzy wymieniłam na 86... rajty 92-98. A tu jeszcze idą kolejne zębale i zdaje się, że i skok rozwojowy bo Dziecię krzyczy duuużo krzyczy i piszczy. 

W sobotę upolowałam kombinezon... wariatka ze mnie totalna! Biegałam po mieście jakby mi się motorek w tyłku palił. W sh nic nie było, na bazarze chińszczyzna za 50zł, do firmówek nie zachodziłam bo wiedziałam, ze drożyzna (chociaż w planach miałam). Dotarłam do sklepu textil market, tak to się u nas nazywa. Szukałam i Pani pokazała mi coś tak ciekawego, że zdębiałam a jak zobaczyłam cenę oczy mi mało nie wylazły - 18,99zł. Śmiałam się z tego cuda, Pani mówi, żebym brała bo tanie jak barszcz no i wzięłam! Pomyślałam, że do latanie przy domu się będzie jak znalazł!

Jak ubrałam Lenkę w to cudo wszyscy śmialiśmy się do łez - nasz pakierek :) Lence się spodobało :-D jest świetny, miękki, od wewnątrz czerwony polarek i wspaniale amortyzuje przy upadkach :)))

Musiałam wymienić wszystkie portki - jeansy zapinane na suwak, więc znalazłam spodenki w gumkę:

Od lewej - 2zł, w środku 3zł i czerwone, grube, wełniane 2zł
 
Ogrodniczki są wspaniałe! mają z tyłu gumkę h&m za 3zł :)
 

Brąz nie tylko dla chłopców! Lenka wygląda w tej koszuli czadowo :) jest cudowna, flanelowa i za 2zł :D


Mam jobla na punkcie ciuchów dla Córki, dziś upolowałam parę perełek, jak ubiorę pokażę oczywiście :) A poluję pilnie na body w rozmiarze 92 na długi rękaw albo 86 z h&m :P
 



7 komentarzy:

  1. a no masz jobla ;) ale zazdroszczę ci takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam na fb grupy na których można kupić fajne ciuszki od mam. Najbardziej polecam Mami Baby -Sale, Dzieciowe oraz Wamusiowy bazarek. Oczywiście nic nie przebije sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie masz zdolność do wyszukiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kombinezon wyglada na gruby i porządny. Lenka wyglada w nim słodko, jak pączek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ale zakupy, Ty to masz szczęście do takich okazji ;)

    A flanelowa koszula boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciuszki! Prawdziwy talent wyszukać takie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudniaste spodnie wynalazłaś :D cena powalająca :D

    OdpowiedzUsuń