poniedziałek, 28 stycznia 2013

!@#$%^&*() ??? AKTUALIZACJA!

Lena choruje.
Zaczęło się jakiś czas temu od 3 biegunek dziennie.
Poszliśmy do lekarza w czwartek, Pani nic nie stwierdziła dała skierowanie 
na usg brzuszka które mamy za tydzień
W sobotę byłam w szkole.
Lenka była u cioci wszystko było ok gdy po drugiej drzemce (co już jest podejrzane)
Skoczyła temperatura wysoko do ponad 38...

Daliśmy nurofen - było ok
Daliśmy panadol - było gorzej
Dzisiaj po nurofenie temperatura lekko spada ale utrzymuje się.
Wczoraj w dzień było na tyle dobrze, że Lenka biegała i szalała...
A wieczorem znowu się zaczęło
Jadła wczoraj tylko kisiel i paluszki
Pokazuje że bolą zęby, że gardełko, że brzuszek, że główka...
Z noska leci wodnisty katar

Dzisiaj idziemy do lekarza

To nie koniec oczywiście
Matce strzelił kręgosłup! Na tyle, że drętwieje tyłek i drą nogi, 
poruszam się dzięki zastrzykowi z ketonalu i łykaniu ketonalu
Nie wiem kiedy do lekarza pójdę bo mam problem z ubezpieczeniem...
Mąż mnie wyprowadza z równowagi - dobrze że dziś do pracy poszedł
Bo bym wystrzeliła w kosmos!

I nie Kochani współczucia nie potrzebuje
Zastanawiam się skąd siły wziąć, bo schylać się nie mogę
bo na ręce brać nie mogę...
Dziś wyniki poziomu hormonów... 
robiłam prywatnie bo ubezpieczenie gdzieś system wciął

Dupa!!! - rzekłabym

Lenka ma gardło wirusowe, powiększone węzły chłonne...

Czyli grypa w gardle

ufff lżej mi bo wiem na czym stoję!

7 komentarzy:

  1. zdrowia Dziewczyny!
    niech Ci mąż zrobi porządny masaż, może pomoże na plecy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mąż niech lepiej nie tyka pleców bo głupot narobi, jak są problemy z kręgosłupem to nie wolno pozwalać masować pleców byle komu kto się nie zna....

      Usuń
  2. o rety to jakaś wstrętna plaga opanowała wasz dom :( popieram "córkę" przydałby ci się masaż, ale może u specjalisty. I zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jeny, ciekawe co jest :( zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo duzo i jeszcze więcej zdrówka !! A Ty uważaj na kręgosłup!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. zycze duzo zdrowka Tobie i Lenca :* oj wiem cos na ten temat jak mezowie potrafia wyprowadzic z rownowagi ,sciskam trzymaj sie dzielnie :*

    OdpowiedzUsuń