piątek, 22 lutego 2013

19 miesięcy skończone



Nie wiem kiedy zleciał ten miesiąc. To był jeden z trudniejszych miesięcy w naszym Lenkowym życiu.
Przede wszystkim grypa która zmordowała moje Dziecię. Po drodze mieliśmy pogrzeb a zaraz po nim wesele. Lena spędziła drugą noc w swoim życiu bez nas i poza domem. Tęskniła okrutnie, bo przez kilka kolejnych dni nie odklejała się od nas. Potem miałam okrutną @ a Lence przybyły prawe trójki, okupione wszelkim złem. (dziś dojrzałam dolną lewą)
Oczywiście oprócz tych przykrości mamy też pozytywy. I tak Lena "dzięki" przegłodzeniu w czasie choroby je normalnie i więcej niż wcześniej. Nabywane z dnia na dzień umiejętności biją na głowę! I oczywiście poszerzające się nieustannie słownictwo :)

Lenka oprócz rozbierania potrafi założyć sobie spodnie, buty, szalik, czapkę, rękawiczki a nawet rękaw kurtki!
Większość części garderoby potrafi nazywać.
Oprócz standardowego "nie" nauczyła się mówić "tak" chociaż potrafi mówić nie i kiwać głową na tak...
Umie wskazać i powiedzieć czego chce konkretnie aczkolwiek nie zawsze.
Komunikacja wzrosła o milion poziomów do przodu!
Przytula się miliony razy w ciągu dnia i rozdaje buziaki. Jak jest głodna idzie do lodówki i próbuję ją otworzyć.

Codziennie zjada zupkę dziś na widok owej krzyczała: "zupa! zupa!" i ze smakiem się zajadała :-D Codziennie też zjada owoce gdzie sama podchodzi wybiera jaki chce, ja tylko obieram i kroję na cząstki, wkładam do miseczki a Lena je pochłania.

Wzrost - 85cm, waga ok 15kg.

Rośnie mi Córa całkiem poważnie :)


A już lada dzień po niedzieli wystartuję z rozdaniem! Bądźcie czujni :)

18 komentarzy:

  1. gratulacje dumnej mamie i oczywiscie Lence !!!!czas biegnie szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duża dziewczyna. Bez dwóch zdań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nadążam za rozwojem! Idzie jak burza :)

      Usuń
  3. Gratuluję miesięcznicy. Sama się ubiera - wow! Mój dopiero teraz a ma 2 lata i 9 miesięcy zaczyna to robić.

    OdpowiedzUsuń
  4. To stała się prawdziwie komunikatywna, rozgadana i duża! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staje się cały czas, z dnia na dzień!

      Usuń
  5. rety, jak ona słodko wygląda w tej kurteczce. Lenko dużo zdrówka i radości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurteczka i buty (emu 3zł) z sh oczywiście :D

      Usuń
  6. Duża Dziewczynka:) I fajnie radzi sobie sama:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zupa! Zupa! Chciałabym aby mój tak wolał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam w szoku! Trzymam kciuki za Twojego Synusia :)

      Usuń
  8. Ładnie córeczka rośnie :)
    pozdrawiamy
    www.drugianiol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak Ona ładnie wygląda... Fashionistka rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rośnie duża dziewczynka :) Moja dopiero teraz ma 86 cm wzrostu a ma już 25 miesięcy. I jaka zdolniacha :) Gratulacje :)


    Zapraszam na swojego bloga i Candy z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i wszystkiego naj życzę.

    OdpowiedzUsuń