piątek, 15 lutego 2013

Moje miejsce na biżuterię!



Moja biżuteria to przede wszystkim kolczyki.
Wszystko trzymałam w skrzyneczce, którą widzicie poniżej.
Jednak leżące kolczyki, które powinny wisieć szybciej ulegały niszczeniu...
Mieszkam w bardzo mikrym miejscu co mnie bardzo ogranicza.
Bardzo chciałam by moje kolczyki wisiały.
Żebym miała do nich dostęp od razu, bez szukania.


Zaczęłam grzebać w necie i znalazłam świetny pomysł!
Już kilka osób pokazywało obwieszanie kolczyków na tarce do warzyw.
Ilość oczek ogromna i full miejsca na kolczyki.
Długie i krótkie i średnie i węższe i szersze!
Kupiłam największą w chińskim sklepie tarkę do warzyw.
Kosztowała 11,99zł
Układanie moich cudeniek to była wspaniała zabawa i czysta przyjemność.
W mojej skrzyneczce zrobiło się przejrzyście i nic mi się nie plącze ;)

 A co najważniejsze - bardzo mało miejsca zajmuje mój oryginalny stojak :)

(Mój tato jak widział co robię z kolczykami chciał przejąć skrzyneczkę na śrubki... :)

P.S. - serwetka jest z sh oczywiście ;)







15 komentarzy:

  1. patent z tarką na kolczyki świetny. nie wpadłabym na to.

    OdpowiedzUsuń
  2. superanckie i nawet tarka ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :) O rety ale pomysłowo, w życiu bym na to nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  4. :) ja powiesiłam biżuterię na wieszaku ubraniowym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam :) Podobało mi się ale ja nie mam gdzie powiesić :/

      Usuń
  5. Też mam coś podobnego. Bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie to wszystko poukładałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale takie wiszące kolczyki się szybciej zniszczą, sczernieją. Najlepiej biżuterię przechowywać bez dostępu powietrza wtedy długo wygląda rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super patent, szkoda, że u mnie się nie sprawdzi bo kotek mój na pewno by się kolczykami zainteresował:( obecnie jestem na etapie poszukiwania odpowiedniego "czegoś" na kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie no padłam z tą tarką :D kapitalny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tarka - rewelacja! Tylko brać przykład. Gratuluję pomysłu! Moje kolczyki w wiklinowym koszyczku leżą ciągle do siebie przytulone... Może to się wkrótce zmieni? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł Aniu, świetnie to wygląda - Kasia :)

    OdpowiedzUsuń