poniedziałek, 25 lutego 2013

Przedwiosenne CANDY!

Minęło 2 lata odkąd prowadzę bloga.
Wiosna się zbliża wielkimi krokami.
To moja ukochana pora roku :)
Za niecały miesiąc moje urodziny i zaraz Wielkanoc...
Najwyższa pora na moje rozdanie!


To będzie niespodzianka :)

Żeby wziąć udział w losowaniu, które odbędzie się 8 marca (Dzień Kobiet) należy:

1.Zostawić komentarz pod postem z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w rozdaniu
2. Dodać podlinkowany baner u siebie na blogu
3. Dodać bloga do obserwujących
4. Polubić mnie na fcb


5. Umieścić link do konkursu na swoim fanpage fcb

Zapraszam gorąco!
Czasu jest mało!!!

:)

27 komentarzy:

  1. Ja się oczywiście zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się tylko nie mam fan pejdża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się zgłaszam. Wszystkie warunki spełnione.

    ZAPRASZAM NA SWOJEGO BLOGA I CANDY NA DZIEŃ KOBIET

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się. Warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dodam, że udostępnione na fanpage : szczęście Mamy a polubione jako: Beata Jagielska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie warunki spełniłam i zgłaszam swoją gotowość do konkursu, link do posta poniżej: http://mamanatropie.blogspot.com/2013/02/moje-drogie-dzis-podsyam-link-i-banerek.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się chyba nie zgłaszam bo nic z tego nie kumam :). Gratuluję rocznicy :). Mój blog ma dwa tygodnie :)
    pozdrawiam
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tyłka z tym Fb, ja anty jestem wię cpo raz kolejny trzymam tylko kciuki za innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. też się zgłaszam na niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. skaczemy w rytmie Zumby zgłaszając się do candy tanecznie :-))))))))))))))))
    polubione dawno :D
    obserwujemy dawno :d lecę dodać banerek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie punkty spełnione, ustawiamy się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zapisze się i ja-jako 14 :) wszystkie warunki spełnione:)

    Ciekawie piszesz.Zostaję.

    Pozdrawiam,
    Madlen

    OdpowiedzUsuń
  13. się zgłaszam i wyrażam chęć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się i próbuje swojego szczęścia :) obserwuję i lubie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja chętnie dołącze do konkursu warunki spełniłam:D i teraz z niecierpliwością czekam na wyniki:)))))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam chęć, lubię, obserwuję, za chwilkę dodam banerek na blogu i opublikuję na tablicy fb! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się grzecznie w klejce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. baner na pasku bocznym http://cysiowelove.blogspot.com/
    obserwuję jako Kinga L, na fb lubię też jako Kinga L**
    tylko nie mam kurde fanpejdża! :P

    no i oczywiście zgłaszam chęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba wykonałam wszystko tak jak trzeba, przynajmniej mam taką nadzieję, zgłaszam chęć

    Mary Wedz (marei17@poczta.fm)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się:) Warunki spełniam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się zgłaszam i zapraszam do mojego konkursu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. trochę mnie nie było na blogu i się spóźniłam :( gratuluję dwóch lat blogowania i życzę kolejnych, pełnych inspiracji lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuj się jeszcze masz czas do losowania! :)

      Usuń
    2. Tylko banerka już nie wklejaj :)

      Usuń