piątek, 1 marca 2013

Idzie wiosna!

Tydzień ten nie jest dla nas łaskawy.
Mam wrażenie, że problem goni problem.
W weekend będę poza domem, mam zajęcia więc trochę ochłonę!
A tymczasem wiosna idzie u mnie wiatrzysko wieje okropne ale słońce już 3 dzień daje czadu!

Pierwsze wyraźne oznaki wiosny! Zalążki nowych gałązek sosny za moją chałupą.

Uciekający kot vol 1

Uciekający kot vol 2

Pisu pisu

Śmiechy chichy 


On Instagram:

Wygrane bańki w Candy!




"Ciociu kuku mam"

Nowości na wiosnę z sh dla Lenki, za wszystko dałam 5zł!




5 komentarzy:

  1. tak, tak czuć wiosnę w powietrzu.
    pamiętaj, że po gorszych dniach przychodzą te dobre i nie ma problemów nie do rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że problemy z początkiem wiosny.... U mnie też nijako, a tak się cieszyłam i odliczałam dni do marca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna wiosna ach to Ty :)
    U mnie dzisiaj pierwszy raz od kilku tygodni wyszło słońce.
    Mam nadzieję, że problemy niedługo się skończą

    OdpowiedzUsuń
  4. A wraz z wiosną nowe pokłady, energii, uśmiechu i cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas dopiero dziś wiosna ... jakby :)

    OdpowiedzUsuń