sobota, 20 kwietnia 2013

Prezenty... zakupy...

Wczoraj doręczono mi 2 paczki! Są absolutnie wspaniałe. 
Uwielbiam dostawać prezenty.
Jeszcze bardziej uwielbiam obdarowywać.
Na pierwszy "ogień" wygrana w candy u Sylwii:




Peeling gruszkowy - uwielbiam te małe cudeńka a z gruszkowym się nie spotkałam.
Tajemnicza torebeczka zawiera herbatę zieloną - moją ulubioną.
2 lakiery do paznokci w ten zielony po pomalowaniu i wyschnięciu pachnie!
Świeczuszki - pachną tak obłędnie, że w całym domu czuć. Zapach jest cudowny!


I bransoletka. Nie noszę w ogóle.
Ta jest 2 obecnie jaką posiadam i absolutnie się w niej zakochałam!

Na 2 "palnik" paczuszka od Ivett


Paczka szła z UK więc karta świąteczna ;)
Oprócz kartki był też list!
Torebkę natychmiast porwała Lenka, chodzi w niej dziś cały dzień i poza domem też ją miała.
Ja dostałam kosmetyki kolorowe:
Tusz do rzęs, błyszczyk do ust, wysuwany eyeliner i krem z podkładem BB.
Wszystkie kosmetyki mam "na sobie" absolutnie wspaniałe! I idealnie dopasowane.




Ciocia internetowa dołączyła też przepiękne bluzeczki dla Lenki. Są śliczne!

A teraz dzisiejsze mini zakupy:


Czy u Was jest Textill Market?
Czasem, bardzo rzadko tam zaglądam.
Niestety w portfelu miałam pustki a dorwałam bodziak na 92! Za całe 14,99zł
I 5-pak skarpetek za 7,99


W minioną sobotę z mężem wpadliśmy do lidla.
A tam bluzeczki lupili 2-pak za 19,99zł


A na deser Lenulka oczywiście!


23 komentarze:

  1. Te same bluzeczki z Lidla wyrwałam, tylko 86/92 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę cudowności :)
    A Lenula jakie a włosy już długie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenciory dostałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty i zakupy.
    U Nas nie ma tego Marketu a szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie lakiery do paznokci to ja lubię :)
    Daj znać jak sprawuje się BB Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow wysoka ta Twoja córcia :) teraz dopiero zaczyna 86 nosić :) Fajne te prezenty. Ja marzę o pachnącym lakierze ale zawsze jak jestem w jakiejś drogerii to magicznie zapominam o tym, że bardzo chciałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt wysoka jest i wagowo też ma się nieźle :) Bluzeczki z lidla są kupione na wyrost, teraz bardziej posłużą jako tuniczki :P Nie było 92/98 a 86 są na styk lub małe :)

      Pierwszy raz mam pachnący lakier. Jestem zaskoczona bardzo bo nigdy wcześniej się nie spotkałam :) Lenka ma pomalowane paznokcie u stópek i wąchała je co chwilkę po wyschnięciu :)

      Usuń
    2. Wzrost ma 88 a waga ok. 15kg

      Usuń
  7. Ciesze sie, ze prezent ode mnie przypadl wam obu do gustu ;) Szkoda tylko, ze swieta juz dawno za nami hahaha. No coz na drugi raz bede pamietac, zeby perfumow do nikogo z UK nie wysylac :p Bransoletka swietna!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mamy takie zdjęcie marketowe w wozie Boba budowniczego. Ja w ciuszki zaopatruję się w secondhandzie. Za ok 7 zł tygodniowo (to taki nasz niedielny rytuał z kumpelą) wybieram jej wielki wór ciuszków (1,5kg), wśród których jest niejedna perełka, a oprócz tego trochę zwykłych ciuszków z cyklu gładkie bodziaki do wszystkiego. Wstyd przyznać, ale już w początkowych miesiącach życia moja córeczka była zaopatrzona w pełną garderobę do końca piątego roku życia. Kiedy wyrasta, te neutralne ciuszki oddaję kumpeli dla jej synka, a z resztą idę na swap party(zamieniada). Co zostanie trafi do jednej dziewczyny, której nie stać na łaszki dla nadchodzącej córeczki. Oczywiście można też wystawić co lepsze sztuki w ogłoszeniu (tablica.pl). Jestem na nie dla nowych ubranek. Kieruję się antykonsumpcyjną ideologią, co się da to używane (oczywiście z rozsądkiem i umiarem).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ogromną miłośniczką sh. I przede wszystkim tam zaopatruję garderobę Córci ale skarpet to już tam raczej nie dostaję :P Lenka ma sporo ubranek po rówieśniczkach, co jakiś czas dostajemy coś superowego. A nowe kupuję tylko jak jest okazja :)

      Usuń
  9. zdobycze fantastyczne!
    też przymierzam się do kupna świeżych skarpetek, bo całą zimę E chodziła w rajtkach i wszystkie skarpetki za małe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję super prezentów:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko superowe! Torebkę bym podkradła bo idealnie pod kolor kurtki mi pasuje:) Jak Ci się znudzi możesz mi przekazać "w spadku" hehe :)) Córa jaka fajna i duża! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ciocia Ivett potrafi miło zaskoczyć -wiem coś o tym :) wspaniałe prezenty otrzymałyście a i łowy zakupowe też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Lenka ma ługie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. super te bluzeczki a krem BB Avou sama używam :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że prezent dotarł... no i przede wszystkim że się podoba :D A bluzki w Lidlu wyhaczyłam takie same :D Do tego wzięłam niebieskie spodnie, tylko Luśka chudziak, przy wzroście 88cm waży niepełne 12 kg i portki jej z tyłeczka spadają :)))

    OdpowiedzUsuń