piątek, 12 kwietnia 2013

Witamy wiosnę!

Bezapelacyjnie witamy wiosnę!
W związku z powyższym trzeba było zaopatrzyć Lenkę w buty.
Przymiarka była w niedzielę, a zakup w środę.
Mierzyłyśmy kilka par.
Wyboru ostatecznego dokonała sama Lena!
Na leżące buty wskazała palcem na poniższe mówiąc "TE". Powtórzyła swój wybór wielokrotnie :)


Buty są o rozmiar większe. Zawsze tak kupuję, do tego zapiętki by buciki nie spadały.
Lenka nosi rozmiar 24 a butki są 25. Kupione w ccc za 39,99zł akurat były w promocji ;)



To jeszcze nie koniec.
Przez 2 dni Lenula wlazła w kałuże przydomowe, w ciągu tych dni nogi sobie przemoczyła...
Nie mogłam się ociągać i wyruszyłam na poszukiwaniu kaloszy.
Nie znalazłam nic ciekawego a przechodziłam obok "Biedronki".
I tam były one!


Śliczne i bardzo dobrze wykonane.
Nie odbiegają niczym od tych sklepowych a cena baaardzo atrakcyjna - ok 33zł.








Wpadłam też pierwszy raz do pewnego sh i tam wisiała ONA!


Kosztowała 9zł. Jest idealna a Lenka po przymiarce nie chciała się rozebrać i kręciła się w niej wokół własnej osi ;)


Poza tym szukam pomysłów na zabawy z Lenką.
Moja Córa uwielbia wszelkiej maści układanki więc rozglądam się za inspiracjami.
I wpadłam na coś takiego:


11 komentarzy:

  1. No to zaszalałyście Kobietki :) My dopiero przed takimi zakupami, a dziś znów leje, słońca brak, więc kalosze mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nas też jeszcze czekają wiosenne zakupy, do tej pory nabyłam tylko sh'owe kaloszki bo Polka też się taplać uwielbia :D
    PS. Paczka priorytetowo poszła przedwczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo jaka cudna tablica :-)))) buciki bardzo fajne oby czubki się nie ścierały ;-) ja lubię takie zabudowane gumą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy!!! To, to co lubimy jak mamy kasiorkę:) Też się dzisiaj wybieramy:)

    Buciki i kaloszki są śliczne! Takie dziewczęce:) Nie mogę się doczekać zakupu bucików dla Ali (wiem, wiem że to duży wydatek zazwyczaj).

    Ja ostatnio odkrywam co znaczą ławy w SH:) Podoba mi się to:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kaloszki, bardzo mi się podoba to rozwiązanie z trzymadełkami :) Sukienusia super,
    a po buty też się musimy wybrać, bo tylko zimowe nam się ostały :P

    OdpowiedzUsuń
  6. udane zakupy :)
    sh baaardzo lubię ,niestety sił już coraz mniej na polowanie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i cena całkiem przystępna... Chyba też będę się musiała wybrać z synkiem, tylko on nie lubi kupowania i przymierzania butów, więc na razie to odkładam.

    OdpowiedzUsuń
  8. My tez musielismy kupic butki, kapciochy i powyciagac wieksze ciuszki, bo dziecko nam w ciagu tygodnia powyrastalo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te kalosze super, pomysłowe uchwyty.
    szkoda, że takie duże.
    u nas aktualnie 22 rozmiar.
    pomysłowa jesteś z zabawką dla Lenki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne :) apropo butów tez szukam właśnie dla mojej Nadii :)a kalosze jakie kolorowe ,jak na wiosne przystałó :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń