poniedziałek, 20 maja 2013

Portki, słoik, tarka, nożyczki - czyli kolejne DIY!

Tym razem dla mnie.
Bardzo lubię bloga Karoliny.
Takiej kopalni DIY nigdzie nie spotkałam :)

Zainspirowały mnie 2 posty Ten i Ten

W ubiegły czwartek będąc w pobliskim mieście skoczyłam z Lenką do mojego ukochanego sh.
Tam była wyprzedaż wszystkiego po 1zł
Nabyłam m.in. takie portki:



Przy krótkie nogawki - to nie istotne - ważne by na tyłku dobrze leżały.
Ciachnęłam je nożyczkami.

Ostatnie dni spędziłam w łóżku więc sięgnęłam po słoik i tarkę do warzyw.
Zabawa była przednia, bardzo mnie to zajęcie odprężyło.
Frędzle ciachnęłam nożyczkami.
A oto efekt:



Tył mogę jeszcze podrasować ;)


A tak się prezentują na mej zacnej:


W tle Lenkowe pobojowisko :)

Do przerobienia w kolejce czeka spódniczka mini jeans. Tym razem w ruch pójdzie wybielacz i tarka ze słoikiem.

12 komentarzy:

  1. No, a szorty w tym sezonie mega modne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no no!fajne ciuszki wychodzą Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo apetyczną figurę, ale to już kiedyś Ci chyba pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szorty. No i te nogi to nieba- cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam nóg na szorty... ale Ty prezentujesz je rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow!
    niezła Mamuśka z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie noooogi :)
    A powiedz dokładnie jak Ty je zrobiłaś??
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładasz słoik pod materiał. Trzesz tarką tą od strony do ziemniaków na placki. Jeśli chcesz dziurę z nitkami trzesz na boki. Jeśli chcesz dziurę poziomą - materiał opierasz o krawędź słoika i trzesz pionowo. Jeśli chcesz mieć po zadzierane nitki - po prostu trzesz na różne strony :)

      Nie wiem czy rozumiesz cokolwiek :) Ale jak sama weźmiesz w ręce "sprzęt" i zaczniesz kombinować to zobaczysz co można robić. Materiał może się puszyć i mogą wystawać puszyste frędzle - te obcięłam nożyczkami :)

      Usuń