piątek, 28 czerwca 2013

Co można znaleźć w sh za 1zł?

Dawno nie pisałam o łupach w #sh :D
Trochę się nazbierało więc jest co pokazać.
Pisałam na fcb, że w ostatnim czasie lubuję się w wyprzedaży gdzie wszystko po 1zł.
Więc Wam, zaprezentuję co upolowałam w takiej cenie





Sukienkę kopertową 

Mini jeans do chodzenia w upały na co dzień...

                           

...i maxi


A do spódniczek bokserki...

(Każda 1zł)

Ale można też kupić portki, 
ciachnąć nogawki, zwężyć maszyną i dziury tarką trzasnąć


Spódnica poniżej nie kosztowała 1zł a 12zł ;)
Jest moim marzeniem! Bo o takiej śniłam nocami od lat kilku.
Gdy ją ujrzałam w sh i dorwałam w ręce trzymałam kurczowo ;)
Mama mi ją kupiła w prezencie i zawsze będzie się kojarzyć z tegorocznym latem!


W mojej szafie jest kilka takich rzeczy, które mam od lat,
chodzę w nich wciąż i kojarzą się z danym czasem...
Nie raz celowo ubieram te z którymi wspomnieniami chcę spędzić dzień!

20 komentarzy:

  1. Też jestem fanką sh! I też łowię łupy po 1 zeta. Fajne te Twoje zakupy! Muszę się sama wybrać na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Mi się wydawało, że polowanie za 1zł jest mega trudne :P

      Usuń
  2. Łooo jak super! Ja dawno w sh nie byłam, u nas takich perełek za grosze nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja uwielbiam łowy w sh. Można tam wspaniale rzeczy znaleźć za bezcen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można a polowanie ma działanie terapeutyczne :)

      Usuń
  4. Rzeczywiście udane znaleziska. ja to ostatnio też lubię buszować w grzebalniach, tylko jakoś zawsze przyuważę coś dla małej - ostatnio 3 letnie sukienki po złotówce, a dla siebie nul. Pewnie chodzę po kiepskich grzebalniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam. Wynosiłam rzeczy tylko dla Córci ale odkąd ma pełną komodę i nie mogę dla niej kupować to znajduję i dla siebie ;)

      Usuń
  5. No łowy pierwsza klasa!

    Z takimi nogami to ja się nie dziwię, że takie miniówki śliczne ubierasz:)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihih dzięki ;)

      Ubieram ale to raczej przy domu w upały czyli na wsi :P

      Usuń
  6. pełen sukces zakupowy :D Mnie się ostatnio tylko dzieciowe ciuchy w oko rzucają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trudno w ostatnim czasie wynaleźć coś dla męża a jemu też kupuję :)

      Usuń
  7. też kupuję, ale za 10, 8, 6, za 1 zł mi się nie udało jeszcze :) świetne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Łowy genialne ! Ja na łowy jutro się wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne łowy!! u nas to chyba nie ma tak za zeta :/

    OdpowiedzUsuń
  10. kilka lat temu miałam taką czerwoną spódnicę maxi jak ta niebieska!

    OdpowiedzUsuń