środa, 26 czerwca 2013

Rocznica skórzana.

3 rocznica ślubu dzisiaj!
O mały włos i bym zapomniała ;)
Tyle się dzieje...
Z perspektywy czasu biorąc 3 lata w garść 
Dziś patrzę na całość naszej drogi małżeńskiej z dystansem ;)
1 rocznicę opisałam TU
TUU

Aż dziw bierze, że się nie pozabijaliśmy :)
Oboje uparci, oboje DDA.
 Z tym, że ja alkoholizmu w domu nie mam a u męża to wciąż temat aktualny...
Nie wyliczę ile razy miałam dość.
Etap wojen mamy za sobą a bywało ostro.
W ostatnim czasie wychodzimy na prostą co już wydawało się niemożliwe.
Jesteśmy przecież rodzicami i czasu dla siebie samych brakuje.
A w tęsknotę wkrada się frustracja.
Pęd życia mamy ogromny.
A obecnie toczą się poważne zmiany w naszym wspólnym życiu :)
Oboje dbamy o czas na rozmowę.
Razem ustalamy kolejne poczynania.
Bo problemy się biorą z niedomówień i braku czasu.
Cieszymy się każdą chwilą dla siebie, te są bezcenne.
A i w 3 ciągle uczymy się przebywać wspólnie.
Udało nam się wprowadzić pod wieczorne spacerki... :)

A w ostatnich dniach było nam na tyle dobrze, że
W brzuchu moim pojawiło się zapomniane uczucie...
Coś jak łaskotanie :)
Motylki... :)


Mam mnóstwo zdjęć z naszej ślubnej i po ślubnej sesji zdjęciowej :)
Więc mam w czym wybierać na kolejne rocznice...

Tym razem wybrałam zdjęcia na wesoło :P

Spieranie się wciąż nam towarzyszy :)



Zawrót głowy z nami murowany..!









23 komentarze:

  1. Jakoś tak zdjęcia ślubne bardzo mnie wzruszają:) nawet takie zabawne.

    Pięknie!
    Oby więcej takich lat.

    I nie zapominajcie o rozmowie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie, gratuluję 3 rocznicy i życzę, żeby każdy dzień był piękniejszy od poprzedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. również w tym roku obchodzimy skórzaną rocznicę... czeka mnie również podsumowanie tych złych i dobrych wydarzeń. Najlepsze w tym roku to to, że urodziła nam się piękna, zdrowa córeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochani,wszystkiego najpiękniejszego!!!
    Zapraszam do mnie na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też dziś obchodzimy trzecią rocznicę, dzięki Tobie przypomniałam sobie,że to rocznica skórzana :)
    Wszystkiego najlepszego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam :) I nie ma co ale pogodę w dniu ślubu miałyśmy idealną :D

      Wam też życzę najlepszego :)

      Usuń
  6. obyście trwali jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego!!! Najważniejsze, że razem! I masz rację, najważniejsza jest rozmowa.

    My o naszej 2 rocznicy zapomnieliśmy. Kris przypomniał mi pod koniec dnia:-)

    P.S. ten wpis Ci się spodoba: http://evelio-ciezarowka.blogspot.com/2013/06/perfekcyjna-w-niedoskonaosciach.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! miło się czyta takie wpisy! my niedlugo mamy 4 rocznice i MEGA MEGA KRYZYS ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie to napisalas, nasza rocznica jutro, ups dzisiaj :)))) jeszcze wiele takich rocznic, tez swoja opisze :p

    OdpowiedzUsuń
  10. To przez tą gospodarkę, wszędzie dookoła kryzys - trzymam kciuki za przetrwanie Olu

    K.B.W.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia.
    Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego, trzymajcie tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Najważniejsze, że razem. A tarcia były i będą. Nas w tym roku czeka drewniana... i jakbym tak czasem kawałek drewna miała pod ręką... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mlodzi i zwariowani:). Takie sesje uwielbiam:). Wielu takich rocznic życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaale fajne foty :))
    choć wydaje się (na fotkach), że Ty totalnie zakręcona, a Pan Mąż taki poważny, zrównoważony ;]
    aż dziwne to co piszesz ;)
    u mnie za 2 miesiące stuknie 3 rocznica ;)

    Wszystkiego dobrego i obyście zawsze mieli dla siebie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądaliście przepięknie :) gratuluję i życzę kolejnych wspólnie przeżytych rocznic

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego naj... :)

    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń