sobota, 20 lipca 2013

2 lata!!!!!!!!

2 lata temu byłam w szpitalu.
Zaczęły mordować mnie skurcze i bóle krzyżowe.
Ciężko było...
 Ale już tak chciałam chciałam!
Nie mogłam się doczekać.
Już!
Była piękna pogoda.
Gdy na drugi dzień (jutro) między 7 a 8 dotarłam na porodówkę...
Okno było otwarte, za oknem były drzewa liściaste
Promienie słoneczne przebijały się przez liście..
Ten widok zza okna mam tak wyryty w pamięci jakbym była tam cały czas

2 lata drogi macierzyńskiej...
Pełne UCZUĆ! 
Nieziemskich uczuć, od piekła po sam bezgraniczny wszechświat.
Miliony łez
Zwątpień
Bezsilności
Bezradności...

MIŁOŚCI!
Nigdy wcześniej nie zaznałam tyle miłości ile przez te 2 lata!
 Radości, uśmiechów
Zaskoczenia
TROSKI!
Odpowiedzialności

Obaw
Strachu
Niepewności...

Zawsze marzyłam o Córce ale z początku ciąży myślałam o Chłopcu
Aż pewnego dnia kupiłam bez namysłu różowy portfel.
I wiedziałam, że będzie Córka :)
Marzyłam o łysym tłustym bobasie :D
Tymczasem urodziła się śniada czarnulka :)

To mokre, ciepłe ciałko, które wyszło z mojego ciała.
Ten wzrok i wryte na twarzyczce zdziwienie.
Pamiętam i czuję...
Jakby to było przed chwilą!

Macierzyństwo jest wszystkim
Dziecko wyzwala to o czym człowiek nie wiedział i zapomniał
Jest ciężko ale JEST SENS.
Nawet jak się ma dość
Jak się nie chce
Jak się marzy o ucieczce w siną dal
Jak zmordowanym pada półprzytomny po cało dziennej batalii
Jak nie ma się sił otworzyć oczu dnia następnego
Jak się nie chce wyleźć z pod kołdry...

I tak się oko otwiera i wyłazi z pod kołdry.
Można się buntować.
I tak się wstaje.

TEN mały człowiek potrafi z nami robić WSZYSTKO.
Dać radość i doprowadzić na skraj wytrzymałości.
Przyprawić o mordercze myśli i potworne wyrzuty sumienia.

Wyzwolić nieskończone pokłady MIŁOŚCI.
Odnaleźć bezkres sił.
Daje miliony powodów do dumy.


Dla TEGO małego człowieka rezygnujesz z siebie.
Oddajesz część siebie JEJ.
Rezygnujesz z dotychczasowego życia bez szans na (szybki) powrót do dawnego...
 Poświęcasz wiele, siebie też.

TEN mały człowiek wypełnia każdą przestrzeń Twojego czasu!

Lenka urodzona 21.07.2011 o godzinie 15:20
Kończy 2 lata :*

Moja, NASZA Córka!

24 komentarze:

  1. Wszystko ujęłaś jak trzeba! Chyba nikt lepiej nie ubrałby tego w słowa! Lenko,wszystkiego najlepszego z okazji Twych drugich urodzin :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Lenki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat dla córeczki.
    Bardzo mądre podsumowanie tych dwóch lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lenuśka 100 lat.
    Mamuśka buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie napisane!
    Wszystkiego najlepszego dla Lenki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak pięknie piszesz o uczuciach :* dla Ciebie i oczywiście dla Lenki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisałaś :)
    Mam nadzieję, że będzie mi dane kiedyś odczuć to wszystko...

    Spełnienia marzeń dla Lenki :)
    przesyła ciocia urodzona 22 lipca 30 lat wcześniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. za 5 minut północ, chyba mogę złożyć najserdeczniejsze życzenia i dla Córy i dla Mamy :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego co najlepsze dla córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądry post. Super napisane.
    Spełnienia marzeń dla córki! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To juz dziś. Najlepsze życzenia dla Was !

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto Lat Lenko!!!


    A tobie Niezła Żono coraz mniej krętej drogi przez macierzyństwo i wiary i siły. Masz wspaniała córę i jesteś wspaniałą mamą. Pięknie słowa.,

    OdpowiedzUsuń
  13. NAJLEPSZEGO LENIA :-))))) rośnij zdrowa :-))) wiecznie uśmiechnięta :-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Kawy nie mogłam przełknąć czytając zdanie o widoku za oknem. Tak mnie wzruszenie za gardło chwyciło.
    Wszystkiego dobrego dla Lenki. I dla Ciebie również :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego Lenulku !

    Pięknie napisane, sama prawda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego dla Lenki :)
    Kolejnych codzienności wypełnionych tak miłością Wam obu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co tylko życie może przynieść dobrego i ważnego Lenko!
    I gratulacje dla mamy, to przecież i Twoje święto :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla maleńkiej:-) Niech rosnie zdrowo:-)
    ps. pieknie to napisałas, przepieknie

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkiego co dobre dla tej malej, WIELKIEJ kruszyny. pieknie to napisalas, jeszcze wiele bedzie powodow do dumy i do lez

    OdpowiedzUsuń
  20. Spełnienia marzeń Lenko:))))

    Poprawiłas mi nastrój tym postem:)Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie napisane. Buziaki dla Jubilatki i WSZYSTKIEGO najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie to napisałaś :))))))

    OdpowiedzUsuń