czwartek, 18 lipca 2013

"Łap kredki u Lenki" WYNIKI

To już chorobowy tydzień.
7 nieprzespanych nocy.
Dzisiejsza to kaszel non stop...
Wyjątkowo paskudny wirus męczy moje Dziecko..!
ALE
Udało się zorganizować losowanie :)
Z poślizgiem...



"Lenusiu wyjmij karteczkę"



3? Daj tylko jedną :)





Jest! Udało się :)

Zwyciężczyni to ILONA TORCHALSKA 
"Mój synek Wiktorek najbardziej lubi spędzać czas ze swoim tatą..:)

Mało ważne jest wtedy co robią - ważne, że razem :D
To jest taka wielka (i dwustronna) miłość od pierwszego wejrzenia :)

TATA -było oczywiście pierwszym słowem Wiktorka.. Tata jest pokazywany paluszkiem na wszystkich zdjęciach.. (tylko tata!!! - nawet na zdjęciach ślubnych rodziców :p)
Oczywiście na pytanie rodziny - "Czyj jesteś chłopczyk/syneczek/dzidzia - taty czy mamy?" jest tylko jedna odpowiedz - "TA-TY"
Wszystkie moje prośby - "powiedz MAMA, powiedz MA-MA" kwitowane są najpierw słowem "nie" a później oczywiście jest krzyk "TA-TA, TA-TA, TATA!!!" ;p
Oczywiście słowo "MAMA" jest mojemu dziecku znane już od roku, ale używa je średnio raz na 2-3 miesiące..
Ale żeby dyskryminacji matki rodzicielki nie było, to myślę, że jest jedna rzecz, którą mój syn uwielbia robić (powiedzmy z mamą..;p) - otóż moje dziecko bardzo lubi przechodzić we wczesnych godzinach rannych ze swojego łóżeczka do łóżka rodziców i kłaść się na głowie mamy!
O tak, to jego ukochane miejsce!
Nieważne gdzie znajduje się głowa rodzicielki - i tak zawsze będzie przykryta małym brzuchem.. :D

Pozdrawiam :)"
Gratulujemy i prosimy o podanie danych do wysyłki
niezlazona@wp.pl

DZIĘKUJĘ!
Za każde Wasze zgłoszenie :)
Przyjemnie czytać co Wasze Dzieciaki lubią robić najbardziej :)

A co Lenka lubi robić najbardziej?

Chodzić do żłobka i bawić się z dziećmi.
W domu oglądać książeczki.
ALE tak najbardziej...
Przebywać poza domem na powietrzu.
Spacerki, plac zabaw i oczywiście inne dzieci :)

9 komentarzy:

  1. Gratulacje Pozdrawiamy i dziekujemy za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wróciłyśmy do domku,po całym dniu spędzonym na basenie (odkrytym). Ledwo usiadłam do komputera,a moje dziewczyny:"idziemy na dwórek!?". Więc wcale mnie nie dziwi,że Lenka też uwielbia spędzać czas na powietrzu ;D. Gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
  4. my tez spedzamy czas poza domem... dobrze jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję !!!no i dobrze się stało.moje ściany mniej ucierpią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Miłego rysowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale niespodzianka :) Dziękuję bardzo!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń