sobota, 13 lipca 2013

Buty!

W tygodniu chodziłam po mieście szukając fioletowego bolerka.
Oczywiście bolerka nie znalazłam.
Jestem wstępnie umówiona z krawcową na szycie :)
Ale szukając bolerka zaszłam do butowni.
(sklepu obuwniczego)
A tam wyprzedaż.
Oglądając złote sandałki nie zauważyłam ceny 9,99 tylko 59,99.




Bardzo mi się spodobały bo jak to kobieta ciągnie mnie do błyskotek.
Oglądając i mierząc buty rozmawiałam jednocześnie przez komórkę z siostrą.
I ona mi mówi: 
"Bierz te buty! Dam Ci kasę, będziesz miała prezent na imieniny"
Zauważyłam w końcu cenę 9,99
Byłam w szoku.
Podeszłam do kasy by się upewnić, że to TA cena.
A Pani przy kasie:
"Jeśli weźmie Pani drugą parę będzie za 1/2 ceny"
A ja: "5 zł???"
To poleciałam buszować dalej.
I wynalazłam takie klapki :)


Jest u nas taki sklep "Gold boot" ale czy jest gdzieś jeszcze nie wiem.
W każdym razie zachodzę tam przy okazji i już kilka par butów tam zdobyłam na takich wyprzedażach.
A były jeszcze szare balerinki... i może będą jeszcze? :)

13 komentarzy:

  1. fajny zakup szkoda że u mnie nie ma takich wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są:) Ja też lubię buszować po wyprzedażach ;) Zresztą, kto nie lubi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to upolowałaś ;D Nie zastanawiaj się i biegnij po te balerinki! Już,już... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas jest kilka takich sklepów - one już powoli będą się pojawiać w całej Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No genialne - zwłaszcza te złote! Jestem buciarą - więc nakręciłas mnie na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne te sandalki i cena... nic tylko brac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana,gratuluję wygranego Candy u mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale promocja :)
    U moich rodziców czasem sa takie fajne przeceny, mam nawet kozaki za 10 zł... ale na obcasach nie potrafie chodzić wiec nie kupuję, a baleriny za szerokie na moją długaśną, wąską stopę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niom, z takimi nogami to tylko w błyskotkach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow to jest dopiero promocja. A butki bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń