środa, 17 lipca 2013

Dobro powraca. Zło niestety też...

Jak otaczający nas ludzie wpływają na nasze losy?
Jeśli jesteś wierzący, wierzysz w DOBRO
To czy masz świadomość wszechobecnego ZŁA?
Bóg - Szatan
Anioły - Demony

 
 
Nie pierwszy raz w życiu jestem w sytuacji gdzie problemy zamiast znikać piętrzą się jeden po drugim.
Sceptyczny człowiek może brać takowe sytuacje "na klatę" i nie wgłębiać się.
Można mówić "Mam to w dupie" i odwracać głowę w drugą stronę.
Iść w zaparte, tracić siły, energię i zwątpić... w życie.
 
Ja nie.
Moje zmysły odbierają więcej niż u przeciętnego człowieka.
Widzę dobro, dostrzegam zło.
Widzę wsparcie, czuję obecność dobrych dusz.
Widzę zło i demony krążące wokół...
 
Gdybym nie była wierząca wylądowałabym u psychiatry.
Ale wiara to moja siła!
 
I teraz też widzę, wiem i czuję każdą komórką ciała jak usilnie KTOŚ stoi na naszej drodze do budowania szczęścia.
Piętrzące się problemy, liczne kłody pod nogami to nie przypadek jeśli ciągną się od miesięcy... a może i lat?
 
Kiedyś byliśmy u znajomego księdza. Sytuacja była podobna. Jedna rozmowa, kilka modlitw, spalonych listów i wszystko zaczęło się układać!
 
Pomocne dusze szepczą mi, co mam robić. Podpowiadają skąd czerpię swe źródło zło...
 
Tylko tak ciężko przekonać do tego jedyną, najbliższą osobę. Która za wszelką cenę idzie w zaparte... i zatraca się...


6 komentarzy:

  1. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko zyczyć, tego by udało się tą osobę przekonać...

    Trzymam kciuki z odwrót sytuacji!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z własnego doświadczenia wiem, że ciężko czasami się przełamać i uwierzyć w to, że inaczej będzie lepiej, lżej. W naszym przypadku to ja na siłę próbowałam się trzymać czegoś, co tylko nas niepotrzebnie pochłaniało i niszczyło...przypłaciłam to miesiącami niepotrzebnych nerwów i żali.
    Trzymam kciuki, aby u Was nic takiego się nie zdarzyło!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę z całych sił,żeby wszystko się poukładało!

    OdpowiedzUsuń
  4. wiara to ogromna moc i ma siłę sprawczą. oby sprawiła to czego od niej oczekujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiara dużo daje, dużo może, dobrze, że wierzysz :)

    OdpowiedzUsuń