czwartek, 4 lipca 2013

Niezły mix!

 Jest gorąco
Jest arbuz
Do picia!


 Po żłobku koniecznie piaskownica i plac zabaw pod blokiem babci.
Są też koleżanki :D
Umówiłam dziewczyny na jutro o 12 :D
 I na randce byłam z mężem :D
W sypialni :)

 Namiot rzecz jasna z biedronki :)
29,99
 Z księżniczkami...
 A w środku wszystko co Dziecku potrzebne do "przetrwania" 
:D

Mamy taki fajny sklep papierniczy w mieście przy którym mieszkamy.
I tam jest taki fajny, bardzo miły Pan.
(notabene świeżo upieczony Tata :)
I u niego robimy zaopatrzenie papiernicze
Wczoraj wpadły nam w ręce farby plakatowe i blok A3.
W domu była świetna zabawa :)
Na pewno wyrośnie mi arcy malarka :D

U tego samego Pana nabyłyśmy parę tygodni temu kredki w obudowie!


U nas sprawdzają się rewelacyjnie.
Gryfel się nie łamie.
Nie trzeba temperować.
A Lenka je polubiła bardzo tak jak długopisy :)

Chcecie takie? Mamy drugie i chętnie się podzielimy z Lenką!
Czuwajcie a lada dzień ruszymy z mini rozdaniem :)


Dała mi Potwornicka w ostatnim czasie w kość.
Ale w końcu jest lepiej!

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie soczek. Lemoniada z arbuza, wody, cytryny i odrobiny cukru :)

      Usuń
  2. Tym sokiem to mi narobiłaś smaka :)

    Dobrze, że już u was lepiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banalna arbuzowa lemoniada do zrobienia samemu :)

      Usuń
  3. My tez mamy takie kredki z PL :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowności u was :)
    Kredki świetne, a jak rysują ? Bo może bym Oskarowi do szkoły takie kupiła, bo nie ma kiedy ostrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wam fajnie i jaki czasowy nnamiocie :) kredki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. się dzieje! a płynny arbuz - suuper!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda macie! :D U mnie artystki z papieru przeniosły się na ściany,które dumnie eksponują dzieła moich córek ;)Namiocik super! Wiesz może do kiedy są w biedronkach? Już wcześniej myślałam o takim samo rozkładającym,ale żaden mnie tak nie urzekł,u nas biedronka w remoncie,więc nie jestem na bieżąco :( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba wymyślać takie zajęcia, żeby dzieci się nie nudziły, albo pozwolić im na robienie rzeczy, który przyjdą im do głowy. Namiot z pozoru wydaje się malutki, ale od środka już sprawia inne wrażenie :) Wakacje... :))

    OdpowiedzUsuń