poniedziałek, 22 lipca 2013

Urodzinowy prezent dla 2-latki.

Lenka wczoraj skończyła 2 latka.
 
Dziękuję w imieniu Lenki za wszystkie życzenia :)

I dostała pierwszy urodzinowy prezent.
Imprezę robimy w niedzielę 28 lipca.
Wczoraj z samego rana zagoniłam Tatę żeby przyniósł zapakowany prezent :D



Miałam ogromny dylemat co sprawić od nas rodziców naszej Córci.
Pewnego dnia gdy dałam jej do malowania farby plakatowe zauważyłam jak ustawia słoiczki farb jedne na drugich.
To było jak olśnienie!
Pomysł przyszedł natychmiast KLOCKI!
Do tej pory broniłam się przed klockami, nie widziałam jakichkolwiek oznak zainteresowania, które pokazałaby nam, że warto zainwestować w zakup klocków.
Chciałam też by prezent był funkcjonalny i całoroczny... i zajmował niewiele miejsca w domu.

Niedawno został otwarty nowy sklep z zabawkami dla dzieci.
Tam właśnie marudziłam okrutnie, bo nie wiedziałam na co się zdecydować. 
W końcu wybór padł...


Czyli mini farma LEGO duplo.

Miałam stres czy się spodoba, czy trafiłam. Prezent drogi jak na nasze możliwości. Jednak kupujemy Naszej Córci prezenty 2 razy w roku czyli na urodziny i Boże Narodzenie :) (minione święta to Zhu Zhu do tej pory uwielbiany) . 

Dlaczego wybrałam ten zestaw? Bo mimo ogromnego wyboru to w nim są koniki uwielbiane przez Lenę i oczywiście ludziki. 

Prezent okazał się strzałem w 10! Lenka zachwycona. Bawiła się z Tatą i ze mną oczywiście, bawimy się też wszyscy. Lenka z konikami się kąpała i spała :) 

Przed Lenką też nauka koordynacji ruchu, bo ciężko jej wbijać klocki i potrafi się mocno zirytować jak jej się nie udaje postawić na swoim...


...a tymczasem Ja...


Czynię przygotowania do imprezy urodzinowej :) Dzięki temu urodziny trwać będą tydzień :D

Na powyższym zdjęciu powstaje proporczyk urodzinowy :)

9 komentarzy:

  1. Z plastikowych klocków duplo są naj. Też nad jakimś zestawem myślimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja córka bawiła się klockami jakies 3 minuty, no ale ona już tak ma :D mam nadzieję, że Lence się podobają. Już zdrowa?

    OdpowiedzUsuń
  3. !00 lat, 100 lat :))
    Bardzo dobry wybór klocków. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat!!!! A duplo i nasza Martynka na dwa latka dostanie, ma jeden zestaw i namiętnie się nim codziennie bawi więc wiem że to będzie strzał w 10 ;) od dziadków na spółę dostanie duplo domek, a od nas pojęcia nie mam jaki zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj! Klocki są great! Przynajmniej masz spokój w przygotowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. my tez klocki kupilismy na drugie urodziny i tez sie bawi, tylko ze wybralismy duze klocki plastikowe i tez nie zalujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego dla Lenki. A klocki są super - Duplo warte są swojej ceny i można zestawy łączyć. Jest też tańsza wersja - idealnie pasują (moja córka ma) z PlayBig

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolniacha z Ciebie! Będzie czadowa impreza już czuję :) Pola też ma zestaw Duplo - zamek arielki ;) Mam wrażenie, że te klocki są warte swojej ceny, naprawdę się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale SUPER, że Lenka tak wspaniale bawi się klockami! I WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ!!!! Ściskamy!

    OdpowiedzUsuń