piątek, 19 lipca 2013

Wsi moja spokojna

Ostatnie wydarzenia dość mocno mnie zbiły z tropu
Jeszcze do siebie nie doszłam
Próbuję ogarnąć chaos 
I cieszę się, że w tej mojej wsi mogę się zaszyć z moją Lenulką
I możemy tak spokojnie pobyć ze sobą...



Lenka malowała farbami


Ja wysprzątałam chałupę tak nieco gruntowniej cotygodniowo
Zrobiłam dobry prosty obiad...

Najlepsza zabawa była z Mamy butami :)
Buty za 8zł kupione na targu wiejskim od dziewczyn, które wyprzedawały swoją szafę :)





Nie ma to jak słit focie w lustrze Mamy z Córką : - D



 Lenusi buty spodobały się baaardzo :)
I nasze widoki wkoło domowe...
Czyli wsi moja spokojna :)



Okropnie mi żal, że nie mam lepszego sprzętu do cykania zdjęć, 
bo te zdjęcia nie oddają pełnego uroku otoczenia w jakim mieszkamy...

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia są piękne.
    I ta muzyka w tle...
    Jakbym była tam z wami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj słuchałyśmy cały dzień całej płyty LemONa :) Kilka razy...

      Usuń
  2. I tak wyszły pięknie :)
    A Lenka w maminych butach wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudnie...
    Zaproś mnie na wakacje - przyjadę z namiotem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet mogę Ci udostępnić Komnatę :D

      Usuń
  4. W przepięknym miejscu mieszkacie Dziewczyny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że chyba jestem coraz bliższa przeniesieniu się na wieś? może kiedys się uda...
    Pięknie macie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie zdjęcia piękne=]

    OdpowiedzUsuń
  7. Buciska wspaniałe! I fotki "matka i córka" również! Widoki cudowne...chciałabym mieszkać na wsi... :)Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie tam u Was!!!
    rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie tam...
    a kozaki wymiatają! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wiejskie zacisza :)
    Kozaczki boskie, a Lenka w nich króluje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widoki przepiękne:)A z mamusi jaka laska:):)

    OdpowiedzUsuń