środa, 28 sierpnia 2013

Po wyprzedażowe łowy i nie tylko.

Wyprzedaże się skończyły.
Będąc w ch Alfa w Olsztynie straciłam nadzieję, że złapię cokolwiek.
Ale obok tegoż CH jest C&A
I tam w dziale dziecięcym stał jeden wieszak...
Na nim kilka rzeczy dosłownie w przecenie po przecenach.
A m.in. to:




Wszystkie 3 na jednym wieszaku - 17,99zł
Rozmiar 110


14,99zł rozmiar 92 ale jest duża.


Portki 14,99zł rozmiar 116.

Byłyśmy też w pepco i nabyłyśmy podkoszulki:


Każda 7,99zł.

A te buty to wczorajszy połów.
Marzyłam o takich od 3 lat!
 I nigdzie nie widziałam a szukałam wszędzie (w necie też)
Wczoraj były w moim ulubionym SH.
Mają 11cm i są baaardzo wygodne.
Fleki są nietknięte :)


Kosztowały 5,26zł :D
Są idealne! Dokładnie TEN kolor.

13 komentarzy:

  1. pewnie dlatego fleki nietknięte bo ten kto je posiadał nie umiał chodzić na TAAAAAkich obcasach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o tym samym pomyślałam :D

      I bardzo dobrze :P

      Usuń
  2. ja myślę że Ty to butoholiczką spachniesz hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne buty, szkoda że sama nie potrafię na takich chodzić ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty i sukienki dla Lenki:)
    To samo pomyślałam co Agnieszka:) Chodzić na takich obcasach to trzeba umieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, taka cena za buty - gratuluję udanych łowów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję udanych zakupów! Podejrzewam świetny humor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lenka obkupiona na wprzyszłe lato :)
    super te spodnie w kwiatki.
    ps. masz szczęście do butów w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, 11 cm to ja już bym nie wyrobiła, ale ładne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatnio łowiłam w C&A. Wyłowiłam dwie pary spodni dla mnie po 19,90 ^^, a najlepsze w nich jest to, że są w rozmiarze 38, co po moim odchudzaniu (póki co minus 17kg) jest cudownym uczuciem. A SH mam jeden do którego chodzę jak młoda coś potrzebuje, bo niszczy ubranka w trybie ekspresowym (ma rok i dwa miesiące), choć ja ostatnio kupiłam sobie 4 tuniki/sukienki, każda po 5 zł. A Pepco też często kupujemy, lubię tego typu sklepy :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeny ja tylko raz w życiu trafiłam na perełki w sh...skórzane trampki! Ja w takich szpilakch już bym miała kostki w gipsie..podziwiem, :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale jeszcze on-line są koncówki końcówek i można kupić cudeńka za grosze! :)

    pozdrawiam :)
    Kasia
    http://islandofflove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń