czwartek, 8 sierpnia 2013

Urodzinowy proporczyk DIY

Wygląda na to, że na zdjęcia z urodzin muszę jeszcze poczekać.
Mija niemal 2 tygodnie 
Najwyższa pora pokazać najważniejszą urodzinową dekorację.
Proporczyk.
Najpierw kupiłam ozdobny papier w lidlu.
Bardzo dobrej jakości z resztą kosztował 2zł a jest go duuużo i dość mocny.


Najpierw wycięłam trójkąt z bloku technicznego jako mój wzór.
Za jego pomocą odrysowałam potrzebną ilość na papierze i wycięłam.

Pierwsze trójkąty wyszły za małe (nie pamiętam wymiarów)
Zrobiłam więc drugie :)

Następnie z bloku technicznego tak samo odrysowałam i wycięłam tę samą ilość trójkątów.
Okleiłam trójkąty z bloku technicznego tymi z papieru JEDNOSTRONNIE.
Posłużyłam się nie klejem a taśmą klejącą tak by mi się papier nie pomarszczył od kleju na kartonie.


Litery to wyższa szkoła jazdy.
Z pomocą mi przyszła Agnieszka
To Ona ogarnęła grafikę i w programie wycięła litery.
Ja je wydrukowałam będąc w mieście na sztywnym kartonie.
Wycięłam "na oko" falistymi nożyczkami.
Nakleiłam na gotowe trójkąty.



Nie wyszły idealne ale ja nie zwracałam uwagi na nie dociągnięcia :)

Następnie wzięłam dłuuuugą tasiemkę.
I nakleiłam w odpowiedniej kolejności szeroką taśmą klejącą, trójkąty.



Mi się podoba i gościom też się podobał :)

Mam już zamówienia na urodziny dzieciowe w rodzinie :)


12 komentarzy:

  1. mi też się podoba
    bardzo ładnie Ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się bardzo podoba:) Bądź pewna, że Ala też będzie takie miała na swoje urodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :D Cóż za kreatywność :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Pięknie wyszło! Jedynie ja bym między "2" a "lata" a "Leny" dała puste trójkąty, jako spacja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad tym na następne urodziny :)

      Usuń
  5. Fajne, nigdy czegoś takiego nie robiłam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też o takim marzę na urodziny mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny wyszedł :) Zazdroszczę tym bardziej, że mój talent w rękach taki ograniczony ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. jak Ty to napisalas ? - "nie wyszly idealne" ??? Kobieto moim zdaniem rewelacja , kurcze musze cos pomysle na roczek dla Patricka i na 3 lata dla Emki, niezly pomysl...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszło świetnie, ale wiesz co.. wiem jaka to jest satysfakcja jak się coś zrobi samemu na taka okazję ! Także brawa !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje ;) Świetny pomysł! Pozwolę go sobie wykorzystać na urodziny mojej Siostrzyczki ;)

    OdpowiedzUsuń