wtorek, 20 sierpnia 2013

Zakupowe łupy dla Lenki.

Moje Dziecię wielbi ogromnie rysowanie, malowanie i mazakowanie.
Posiada kredki, mazaki i farby.
Na te wszystkie cudowności potrzebne jest miejsce...
...I my je mamy!

Jak tylko zobaczyłam szkolną ofertę biedronki
Wiedziałam, że muszę mieć COŚ!

I to było to:


Lenka z miejsca pokochała komódkę. (16,99zł)
Z tymże zamiłowaniem układa w niej kredki, długopisy, ołówki, mazaki, farby, pędzelki, piórnik...
Przekłada, wyjmuje, wkłada, wyciąga szufladki ;)
A ja mam porządek i wszystko w jednym miejscu.
Lenulka chętnie sprząta po takiej zabawie :)

A tak wygląda Lenkowy "warszatat" pracy :)


Obowiązkowo "folia" ochronna zrobiona z rozciętej reklamówki ;)
Często pod koniec zabawy Lenka przenosi się z "warsztatem" na podłogę.

Na tych samych zakupach wyhaczyłam taką cudowną książeczkę/ćwiczenie:

Jest genialna! (7,99zł)
Są obrazki, proste ćwiczenia językowe, można oglądać, bawić się...
...i wyklejać!
Są naklejki więc zabawa jest gwarantowana.
Lenka morduje ją od soboty, naklejki odkleja, przekleja...
Zamierzam dokupić jeszcze :)



16 komentarzy:

  1. Z tej oferty biedronki mam ochotę kupić Adasiowi jakieś 80%rzeczy :-). Fajnie trafili:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę jutro kupić i jedno i drugie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaobserwowalam, że większość dzieci ubostwia naklejki

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)
    Biedronka ma często fajne gazetki... A ja lubię te ich oferty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dzisiaj w Biedronce kupiłam stempelki dla synka za niecałe 11 zł :) Komódka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. A my z serii książeczek tych po niecałe 8 zet, mamy o jaszczurkach Olek przechodzi fascynacje ich światem więc hicior za super cenę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten organizer też dzisiaj kupiłam - miał być na kredki, pisaki itp. ale znalazły się tam Emilki opaski, spinki, gumki do włosów, korale, bransoletki i inne jej skarby ;) Jutro wędruję po drugi organizer aby był na kredki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o znów są? muszę kupić, my tam mamy drobnostki z kinder jaj itp

    OdpowiedzUsuń
  9. I oto cel zakupowy na dzisiejsze popołudnie został obrany :D Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  10. A byłam wczoraj w biedronie i nie przyuważyłam. Az się chyba dzisiaj przejdę jeszcze raz, bo baardzo by nam się przydało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak mam, że lubię układać, segregować, a do tego prace manualne. Mam podobną komódkę kupioną w Biedronce chyba w zeszłym roku. Dowód: http://nawiedzonaulala.blogspot.com/2013/01/inwentaryzacja-przydasi.html

    OdpowiedzUsuń
  12. super są te rzeczy ...:)Lenka widać mega zadowolona :)też miałam kupować ale kłopoty z kasą ;)cena też atrakcyjna bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taka książeczkę. W Biedronce były różne grupy wiekowe i w nasze tych dla 2-latków i 3-latków już brak! Jak to możliwe, że jeszcze niedawno nikt takich rzeczy nie wydawał?

    OdpowiedzUsuń
  14. :)) Często widzę u nas podobne rzeczy z Biedrony :) Tym razem pułeczki :) Tylko mamy wzór z krówką na górze :)

    OdpowiedzUsuń