środa, 9 października 2013

Zapowiedź....

Sesji Lenki...


Mam wspaniałą, utalentowaną koleżankę.
Rok temu też się spotkałyśmy efektem była sesja zdjęciowa której rąbka uchyliłam TUUUUUUUUUUUUUUUUU

A lada dzień dotrą do mnie pozostałe zdjęcia... ;)



A dzisiaj po kilku tygodniowej przerwie zawiozłam Dziecię moje do żłobka.

Podchodzimy do głównych drzwi a Lenka z ogromnym przejęciem i ulgą w głosie:

"Mama, Lenka Dzieeeci!"

Tak się stęskniła :D

Wszystkie papiery w banku złożone. Na czele z aktem notarialnym!
Teraz będziemy czekać na wieści z centrali.

Jutro mam wolne! Nigdzie nie jedziemy więc plany ambitne:
Zrobić obiad 2 daniowy
Sprzątnąć na błysk łazienkę
Spacer z Lenką!!!
Przygotować się do zajęć na piątkowe spotkanie z gimnazjalistami ;)
Temat zajęć: uzależnienie od leków

Mam nadzieję, że adrenalina której poziom mam podwyższony w ostatnim czasie nie eksploduje :)




 PODPIS

12 komentarzy:

  1. Jestem już oczarowana kolorystyką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno pierwsza sesja jak i ta zapowiedź super!!!:) Ja żałuję, że tego lata nie zrobiliśmy sobie jakiejś ładnej sesji foto:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na więcej zdjęć w takim razie:)) No to trzymam kciuki za spadek adrenaliny:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow...zdjęcie boskie...a adrenalinka przyda się na zajęcia...będziesz prowadzić z ...pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwyca nie nastój foty, nie mogę doczekać się reszty

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia to cudna pamiątka, a jeszcze jak ktoś umie zrobić extra sesyjkę to w ogóle jest super! Czekam an dalsze fotki:) A w wolnej chwili zapraszam do siebie. http://zycnieumieracania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej wspaniale się zapowiada ta sesja, czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie. czekam na dalsze efekty ;) U nas też codziennie: "Dzieci, Bawić" na żłobek :)

    OdpowiedzUsuń