środa, 27 listopada 2013

"Królewna Lenka nie chce być grzeczna"

Lenka to bardzo popularne imię wśród dziewczynek.
Dając to imię naszej Córci nie mieliśmy tej świadomości.
Pamiętacie jak przez pierwsze miesiące życia Lenki zwracałam się do niej "Królewna"?
Teraz mam dowód!
Dowód na to, że Lenka to królewna.
A i wcale nie taka grzeczna :D





Jak zobaczyłam tą książeczkę oczy mi zabłysnęły a na twarzy pojawił się uśmiech od ucha do ucha!
Nie dziwne prawda?

Czytanie bajek weszło nam w krew. Wieczorem Lenka zrobi wszystko aby przeczytać baje. Jest fanką "Kota w butach" i "Paluszka", które znam już na pamięć... Ogranicza nas miejsce więc książki kupuję w tanich księgarniach i wybieram zazwyczaj te niezbyt pokaźnych rozmiarów :)

O Królewnie Lence jest mini seria i na pewno dorwę jeszcze conajmniej jedną pozycję :) Książka ma piękne ilustracje a tekst jest po prostu rewelacyjny! Z resztą sami zobaczcie:

Ta bajka idealnie opisuję nasze relacje i charaktery. Jestem w szoku, że ktoś oddał moje myśli, odczucia i rzeczywistą codzienność w formie bajki dla dzieci. Ze wszystkich książek jakie do tej pory wpadły w moje ręce, żadna nie zrobiła takiego wrażenia jak ta!

Wszyscy jesteśmy zachwyceni! :D

 PODPIS

2 komentarze:

  1. Eh...ciekawe czy jest jakaś książeczka o niegrzecznym Igorku....;)

    pzdr.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym ją kiedyś przeczytać z dziećmi:)

    OdpowiedzUsuń