sobota, 30 listopada 2013

Zagadka :D

Mam dla Was zagadkę!



Dla pierwszej osoby, która zgadnie cóż takiego mieści się w butelce na zdjęciu poniżej:







mam niespodziankę! Napiszcie w komentarzu cóż to takiego wraz z adresem e-mail. :)

A my cóż... na pokładzie jednostronna angina ropna. Wiedziałam, że ten kilku tygodniowy katar z kaszlem, który mijał i zaraz wracał skończy się po antybiotyku... Z resztą w poniedziałek miałyśmy zgłosić się do przychodni w związku z tym, że to się tak ciągnie a podawane dotychczas leki nie działały na dłuższy czas.
 PODPIS

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Mleko kokosowe? Ryżowe? Migdałowe? Antybiotyk? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A może poszalałaś i zrobiłaś z nerkowców???

    OdpowiedzUsuń
  4. Ponoć laskowe jest dobre - może to to ???

    OdpowiedzUsuń
  5. kleeeej magiczny ??? ;-) mam podobną wielką butelkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mleko sojowe ????? przecież nie wielbłądzie ??? :E

    OdpowiedzUsuń
  7. nooooooooo dobra wiem ;-) Mleko z nasion konopi :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmmm patrząc na zdjęcie ... może chodziło o ... cytrynę ??? ;-) co wygrałam ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi paść jedna konkretna odpowiedź. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chodzi o zawartość butelki.

    Czekam na jednoznaczną konkretną odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  11. malibu?
    [głodnemu chleb na myśli]

    OdpowiedzUsuń
  12. mleko z orzechów włoskich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. To jest właściwa odpowiedź!!!! Gratuluję :D

      Usuń
  14. Mleko z płatków migdalowych :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapomniałam podać @:
    kobietablogujaca@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. To może rozrobiona woda z mąką do zaklepania zupy czy sosu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mleko kokosowe ale nie z wiórków a z kokosa?

    OdpowiedzUsuń