sobota, 7 grudnia 2013

Klimatycznie chorobowo.

Święta tuż tuż a my w domu szpital mamy.
Robimy co możemy żeby nie zwariować.
I mamy kilka pomocy :)




Po 1: Karp Story 2013!

Co jak co ale Polskie Radio 3 co roku daje nową historię Karpia. Słowa: "Krok po kroczku idą święta..." słuchane z radia daje najlepszy zwiastun nadchodzących świąt. W tym roku tekst piosenki jest po prostu rewelacyjny! Z resztą posłuchajcie sami:


Po 2: Świąteczne zdobycze w supermarkecie :)

Ze względu na chorobę udało mi się dorwać lidla i tam zdobyłam:

Niesiarkowane płatki migdałów paczuszka po 3,33zł będzie na mleko i świąteczny "serek"
Tak samo niesiarkowane wiórki kokosowe ok 2zł też na mleko :)
Daktyle! Zaskoczona jestem, bo mają pestki :) też ok 3zł, jemy z Lenką zamiast cukierków.

Uwielbiam te korzenne, aromatyczne herbaty!
"Zimowy czas"
i
"Magiczne momenty"
w promocji był po ok 3zł :)

Załapałam się też na ofertę plastyczną w lidlu.
2 zeszyty ozdobnych papierów to tworzenia choćby zaproszeń czy kartek okazjonalnych :)

Dzięki mojej Mamie mam też książkę kucharską z lidla!





 
A poniżej efekty naszych prac domowo plastycznych:



Bałwan z wacików kosmetycznych. Oczy ma razy 2 ale odbiła się lampa od aparatu :)

P.S. Mąż walczy z zapaleniem zatok, gardła i oskrzeli.
Ja walczę z zapaleniem gardła i oskrzeli.
Lena kończy antybiotyk po anginie...
 PODPIS

6 komentarzy:

  1. herbatyyyyy kocham, a nigdzie ich nie ma u mnie:////

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzę jutro do Lidla po te bakaliowe pyszności i herbatki:)

    Zdrowiejcie szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdobycze. Tych papierów najbardziej zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale macie zdobycze :D
    Piosenka świetna, nie wiedziałam, ze jest coś takiego jak Karp Story :)

    Herbatę też uwielbiam ! Piję ją codziennie z goździkami i pomarańczą albo cytryną :)

    A bałwan profeska :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja marzę o książce!
    Bałwan cudo! :)
    ściskam z NL i zapraszam do mnie
    mamanawygnaniu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka, zdrówka życzę:) No i udanych przepisów z nowo zdobytej książki:)

    OdpowiedzUsuń