środa, 18 grudnia 2013

Mikołaj i "piezenty"

Jakoś tak niestandardowo przerabiamy kwestie prezentowo-mikołajowe.
Oczywiście Mikołaj rozdaje prezenty :)
Jednak nie działamy w totalnej konspiracji względem Lenki...

Mikołajki już za nami. A my kupiliśmy naszej Córci w C&A bluzę z "hello kityy" i sukienkę z "Minnie". W dodatku daliśmy prezent w poniedziałek a mikołajki były w piątek... ;) Dziecko było absolutnie zachwycone! W sukience chodziła cały dzień, wieczorem nie pozwoliła zdjąć do mycia i mycie było od pasa w dół. Spała w brudnej, poplamionej piciem i dała się rozebrać dopiero następnego dnia.

Jestem anty zabawkowa. Wolę książki, wyklejanki, puzzle, układanki czy klocki no i ubrania!... To wszystko co Lenka lubi najbardziej. Wszelkie typowe zabawki leżą, są wyniesione a ja nie wiem co z nimi zrobić...

Lenkę cieszy każdy podarunek. Nawet jak to są nowe rajstopy, skarpetki czy bielizna. Każda nowa rzecz to ogrom radości i uśmiechu na buzi Córci.

Gdy szykowałyśmy się na urodziny mojej 6-letniej Chrześniaczki, Lenka pakowała ze mną "piezent" i sama obdarowała jubilatkę! Dokładnie wytłumaczyłam Córce pojęcie prezentów i tak jak Ona dostaje tak samo uczymy się obdarowywać innych. 

Dziś kupiłam świąteczną książeczkę z zadaniami i naklejkami. Powiedziałam Córce, że spotkałam Mikołaja, pytał się czy jest grzeczna i dał dla Lenki. Była zachwycona! Tak samo powiedziałam odnośnie nowej czapki dla Tatusia. Gdy Tatuś zjawił się w domu, Lenka sama mu oznajmiła, że dostał  "piezent" od Mikołaja :D Kazała Tacie "mieziu" czapkę i starą wyrzucić :D

Plan na prezent Bożonarodzeniowy mamy prosty: Lego duplo. Na tegoroczne, minione 2 urodziny Lenki kupiliśmy Córce TAKI zestaw. Od tamtego czasu każdego dnia Lenka bawiła i bawi się wciąż klockami. To absolutny hit i najlepiej wydany pieniądz na "zabawkę" dla naszego Dziecka. Dodam, że z konikami i ludzikami codziennie się kąpie :) Teraz mamy zagwozdkę, co dokładnie wybrać :)

Lenusia doskonale wie kim jest Mikołaj. Wie też, że czasem Mikołaja spotyka się w sklepie czy na mieście i wtedy daje prezenty. Wie też, że dorośli pomagają Mikołajowi, więc omawianie kwestii podarunków między sobą to nie musi być wielka tajemnica. Dzięki temu jest mi lżej. Nie muszę się pilnować ani martwić, że ktoś coś wygada przypadkiem ;) Nie muszę chować prezentów dla reszty rodziny, bo przecież Mikołaja dziś spotkałam i prezenty damy w święta.

Na pytanie: "Co chcesz dostać od Mikołaja Lenusiu?"
Córka odpowiada jednoznacznie: "Piezent!"

Cokolwiek w nim będzie bardzo Lenkę uraduje :D



 PODPIS

5 komentarzy:

  1. E też ma ten zestaw i bardzo go lubi.
    może jakiś księżniczkowy? albo taki z którego robi się torty i ciasta?

    OdpowiedzUsuń
  2. Duplo to super sprawa! Osinek też dostanie od Mikołaja.
    Mój Oskar jest na etapie, że chce wszystko i cieszy się z każdego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas lego też w ciągłym użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. DUPLU <3 u nas cały czas w użyciu :-)))

    OdpowiedzUsuń