wtorek, 11 lutego 2014

Konik na biegunach.

Wiem, że wśród Was Drodzy czytelnicy są osoby z moich stron.
A nie wiem czy wiecie, od miesiąca w naszej miejscowości funkcjonuje kawiarnia przystosowana również dla dzieci!
Jesteśmy po pierwszej wizycie i na pewno nie ostatniej!




Już jakiś czas temu przechodząc obok witryn, widziałam że szykuje się coś nowego. Wiedziałam też, że muszę tam wybrać się z Lenką. Tym bardziej, że na witrynie widnieje napis: "Sala zabaw dla dzieci". Położenie jest dla mnie idealne. Wystarczy, że wjadę do miasta i zaraz przy zjeździe z nowego mostu zaparkuje auto choćby przy bloku moich rodziców i spacerkiem w 3 minuty jestem na miejscu.

Ciśnienie mnie gniecie od środka, ubiegłotygodniowe nerwy ze mnie schodzą a do tego PMS. Dzisiaj Lena roznosiła chałupę wiedziałam, że potrzebuje wyjść do ludzi. Nie zastanawiając się długo postanowiłam, że pojedziemy do kawiarni. Moje Dziecko uwielbia nasze wypady na kawkę :) Jeszcze w domu zabrała z mojego portfela pieniążek, włożyła do kieszeni spodni i powiedziała, że "w kawiani dam Pani na soczek" :-)

Wystrój wnętrza jest MEGA KAWOWY! 
Spójna kolorystyka i niemal wszędzie ziarna kawy :)


Dalej można przejść na salę gdzie jest spore miejsce do zabaw dla dzieci...



Oprócz wspaniałego wnętrza i miejsca do zabawy dla dzieci, kawiarnia ma do zaoferowania rewelacyjne menu!
Jest szeroki wybór kaw, herbat, czekolady na gorąco o wielu smakach ale i przekąski. Naleśniki, gofry, kanapki... Oraz mnóstwo innych wspaniałości. A do tego wszystko w przystępnej cenie. Jestem w stanie stwierdzić, że jest to w tej chwili najtańsza kawiarnia w naszej miejscowości...

Lena oszalała! Dosłownie. Szalała jak na dobrej sali zabaw. Ja rozkoszowałam się wspaniałym Latte Macchiato o smaku orzechowym. Lence zafundowałam gofra z cukrem pudrem i oczywiście 100% sok z tymbarka. Później dołączyła do nas Ciocia. Zamówiła wspaniałą czekoladę na gorąco z nutą maliny. Później zamówiłyśmy kanapki grillowane... przepyszne! Z suszonymi pomidorami i oliwkami, jedna za całe 3,50!


Bardzo trudno szła nam ewakuacja. Lena zmęczona rozbrykana urządziła histerię wraz z rzucaniem się na podłogę. Krzyczała: "Lena chce tu być!!!"

Kawiarnia ma w ofercie organizację imprez okolicznościowych.... można zamawiać ciasta, kupować na wynos... a jeszcze więcej zdjęć oraz adres znajdziecie na FanPage Kawiarni:




Bardzo się cieszę, że nareszcie jest takie miejsce w moim zasięgu! Nareszcie moje Dziecko może się wyszaleć a ja w tym czasie spokojnie zrelaksować.  Nareszcie mogę spotkać się z inną Mamą wraz z naszymi Dziećmi.
Miałam też możliwość porozmawiać z właścicielem lokalu. Pozwolił mi wykorzystać zdjęcia z FanPage'a kawiarni. Wcale nie dziwi mnie fakt, stworzenia takiego miejsca. Wraz z żoną są rodzicami 2 wspaniałych i pięknych Dziewczynek :) Polecam więc wszystkim Mamom, Rodzicom z moich/naszych okolic do zwiedzenia tego miejsca wraz ze swoimi pociechami. Szeroka oferta tylko zachęca do dłuższego przebywania... ;)

5 komentarzy:

  1. Tyle czasu już Cię czytam i dopiero wczoraj się dowiedziałam, że mieszkamy tak blisko. Ostatnio byłam w Twoim mieście w czwartek :) bo mieszka tu mojego męża siostra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzeba zorganizować spotkanie :D

      Usuń
  2. i ja Cię ostatnio regularnie czytam, czekam na nowe wpisy i niespodzianka :) Moje miasto. Konika sprawdzę z córką, nieco starszą niż Lenka, 4-letnią. Miałam omijac, bo od koleżanki słyszałam bardzo złą opinię, ale Twój wpis mnie przekonał. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oOO to ciekawam tej gorszej opinii :)

      Mam nadzieję, że przekonasz się na własnej skórze pozytywnie. Wiem, że w weekend jest dużo ludzi, więc cieszyłam się na dzisiejsze luzy :)

      Usuń
  3. takie miejsca to skarb. w jednym z CH u nas w mieście jest taki kącik dla dzieci w pasażu z jedzeniem. Em szalała tam z koleżanką, a ja mogłam spokojnie ze swoją koleżanką pogadać. no towarzyszyła nam Helenka :)

    OdpowiedzUsuń