sobota, 8 lutego 2014

Motywacja ode mnie :)

Wczoraj wieczorem zrobiłam szybki przegląd szafy,
W związku z dzisiejszą obroną....
I patrzcie co znalazłam...

Dziękuję za wszystkie kciuki!!! Dziękuję za wsparcie!!!
Pół nocy nie spałam ;)
Obroniłam się na 5!

A teraz szybko do rzeczy...

Nie miałam czasu ani kasy żeby kupić sobie coś nowego.
Mąż rajstopy mi kupił w chińskim sklepie :D
A ja buty w turbo przecenie, za 9,90 (one są całe czarne)

Tą samą sukienkę miałam na chrzcinach Lenki ponad 2 lata temu....
I na obronie magisterki 1,5 roku temu...

Zobaczcie jaka różnica w figurze i na twarzy!



Zaznaczam, że zdjęcie powyżej jest z dnia obrony magisterki. 
Dietę zmieniłam od ubiegłorocznego września.
Regularnie ćwiczę od miesiąca.

A to zdjęcie zrobione dzisiaj, po powrocie do domu:


Zajebiste dzisiaj było też to, że pojechałam na obronę SAMA! 
Sama autem!
Mając nerwówkę, przed samym egzaminem na obwodnicy mogłam jechać 80km/h z muzyką na full :D

Jeśli ja mogę to wierzę, że każdy też MOŻE!
Wystarczy chcieć, bo chcieć to móc i MOC!
Pozdrawiam Was wszystkich i każdego z osobna :)

 PODPIS

10 komentarzy:

  1. Gratulacje świetnej obrony :) Efekty widoczne diety i ćwiczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany Ci służą.
    gratuluje kolejnego sukcesu na koncie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Pieknie wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje i zmiana rzeczywiście in plus!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje 5:)Śliczna jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i wszystkiego dobrego w każdym nowym dniu życzę:) MarcinG

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Figura pierwsza klasa

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Pieknotka z Ciebie

    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje !
    Te zdjecia motywuja ;)

    OdpowiedzUsuń