piątek, 28 lutego 2014

MY MAMY RAZEM BIEGAMY! (: grubsza akcja :)


"Jeśli jesteś Mamą i chciałabyś biegać ale nie masz motywacji, lub masz ileś tam wymówek a przełamać Ci ciężko - przyłącz się do naszego wydarzenia MY MAMY RAZEM BIEGAMY!

Startujemy 21 marca! To pierwszy dzień wiosny, to również czas do którego można przygotować się na wspólne wirtualne bieganie. 

Dla początkujących będziemy udostępniać plany treningowe, niezbędne informacje o bieganiu, jak zacząć i w ogóle z czym bieganie się je.

Nie ma znaczenia czy zaczynasz, czy już biegasz, nie ma znaczenia czy rano, w dzień, czy po południu. Czy biegasz ileś już kilometrów czy truchtasz czy maszerujesz.

Liczą się chęci, kondycja i zdrowie.

Jeśli jesteś Mamą i biegałaś lub biegasz cały czas, również przyłącz się do naszego wydarzenia, czekamy na wskazówki, porady i motywację. Twoje doświadczenie będzie dla nas bezcenne!

CHODŹCIE MAMY I BIEGNIJMY RAZEM!!!"


Wszystko się zaczęło od... Miłki. Miłka biega, brała udział w biegu na 10km będąc w zaawansowanej ciąży! To Mama 2 Dziewczynek, która pokazuje i pokazała nam, że sport może być z nami niemal zawsze. Zaczęła bieganie wg planu treningowego o czym możecie przeczytać na Jej drugim blogu... Miłka zaraża swoją pasją i determinacją! Uwierzcie mi nie ma drugiej takiej!

Potem byłam ja. Postanowiłam, że chciałabym biegać. Próbowałam na jesieni ale nie wytrwałam, miałam złe buty i stopa kontuzjowana kiedyś, zaczęła mi doskwierać. Chciałam zacząć po raz kolejny...

I wtedy, zupełnie spontanicznie zaproponowałam Hexe czy nie zechciałaby zacząć razem ze mną. Wszak razem znacznie raźniej. Mimo dzielących nas setek kilometrów... :)

Gdy na naszych blogach wspomniałyśmy, że zaczynamy wspólne bieganie w komentarzach pojawiły się głosy, że wśród nas jest Was więcej. (U Hexeu mnie )Was, które biegają lub chciałyby biegać. Stąd zrodził się pomysł o zorganizowaniu akcji na większą, masową skalę. Tak byśmy mogły zebrać się w jednym miejscu i biegać razem wirtualnie!

Całe wydarzenie ma miejsce na facebooku:



A jeśli jesteś blogującą Mamą!
 Umieść na swoim blogu poniższy banerek z podlinkowaniem do akcji na fejsie:





 PODPIS

5 komentarzy:

  1. Biegam z wami!!!
    W sumie to już zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że się przyłączam. Potrzebuję tego. Zaczęłam sama już szukać jakiegoś dobrego planu, ja to na pewno jakiś interwał sobie wybiorę... bo jestem bardzo świeża w tej formie aktywności. Banerek też zawieszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi ja też jestem świeża w bieganiu stąd cała inicjatywa :)

      Plany treningowe będziemy umieszczać w grupie wydarzeniowej.

      Cieszę się, że dołączyłaś :)

      Usuń