sobota, 22 lutego 2014

Nasze klocki i zabawa czerpana z innych blogów.

Wczorajszy wieczór spędziłam z Leną i jej klockami.
Tak nam minęła godzinka.
A dzisiaj patyczki, miseczki, kolory i sortowanie.



Klocki dla 2-latka to już chyba standard :)
Na 2 urodziny wybraliśmy lego duplo, pisałam TUUUTAJ
A na minione święta Mikołaj przyniósł zestaw a'la duplo, pisałam, TUUUTAJ
Wszystkie są w użyciu na poniższych zdjęciach zestawy są pomieszane :)



Jeden i drugi zestaw to farma, zwierzątka i ludziki są mordowane codziennie :)
Lena się z nimi kąpie.

Kolejna zabawa zainspirowana Marią Montessori :)
Miałam o tej kobiecie na swoich studiach i zapomniałam.
Przypomniała mi Mama Synalka i Córci Julci
Jadąc na nieszczęsne ferie, wiedziałam że muszę dotrzeć do empiku i nabyć te patyczki :D

Wczorajszy wieczór spędziłam na studiowaniu bloga Bliźniaczej Mamy.
Dzięki TEMU POSTOWI dzisiaj moje Dziecko bawi się tak:


Resztę patyczków układa bezbłędnie!
Patyczki - empik,
Miseczki - tesco, prezent od Cioci z Olsztyna :)

 PODPIS

5 komentarzy:

  1. Też uwielbiamy Lego Duplo. Zabawa patyczkami super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jak nam miło, że spodobał Wam się nasz blog. Pozdrawiamy serdecznie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zapytać, nie ma problemu z łączeniem klocków a'la Duplo z Duplo?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne te talerzyki i pałeczki. A Lego duplo to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń