środa, 5 lutego 2014

Za ciosem

Ostatni raz jasne włosy miałam mając lat 3-4
Potem zaczęły być coraz ciemniejsze.
Aż stałam się naturalną brunetką.
Od dzisiaj brunetką nie jestem :D 

Wprowadzając zmiany w życiu codziennym, schudłam ciut ciut, potrzebowałam też zmiany zewnątrznej
Wiedziałam, że chcę rozjaśnić włosy.
Kolor który od dzisiaj gości na mojej głowie do tej pory widziałam tylko u innych pań.

Szkoda, że nie umiem zrobić lepszego zdjęcia, dlatego wrzucę dla porównania:


Może zauważycie, że oprócz zmiany koloru włosów, doszedł spadek wagi...

W salonie spędziłam 2,5h!
W rzeczywistości kolor jest jaśniejszy niż tu na zdjęciu.
Jak się zobaczyłam, śmiałam cały czas.
Zerkając do lustra śmiać się nie przestaję.
Muszę się przyzwyczaić :)
Do lata będą jeszcze jaśniejsze! :D
 PODPIS

12 komentarzy:

  1. Moim zdaniem wyglądasz o niebo lepiej w nowej wersji, tak jakoś świerzo, młodo, pięknie:)
    Zmiany bardzo na Tak. I mówię to bez wazeliny...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie ......

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś hmm nie widzisz mi się w takim full blondzie :D Ale ciekawa jestem jak będziesz wyglądała. Najważniejsze by Tobie się podobało i byś dobrze się czuła w nowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też siebie nie widzę w full blondzie! :D

      Ciekawość jednak bierze górę. Przyciemnić mogę w każdej chwili ;)

      Usuń
    2. Dziewczyny! Jest tyle blondów, że chyba dla każdej z nas (naturalnych brunetek/szatynek) znalazłby się odcień full blondu, w którym byłoby nam super ;D To mówię ja, która miała na głowie już kilka blondów, ale najlepiej czuję się rudym :)
      A Ty Aniu wyglądasz teraz tak świeżo i młodu! To była udana metamorfoza :)
      Pozdrawiam
      Marta

      Usuń
  4. Uważaj z tym jasnym, żebyś nie przesadziła :P Teraz wyglądasz cudnie, bardzo promiennie i młodo :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow duża zmiana:) Bardzo ciekawa jestem jak będziesz wyglądała do lata:)
    Najważniejsze że Ty się dobrze czujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. extra! i to zalotne spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń