czwartek, 20 marca 2014

Przemeblowanie i wszelko idące zmiany

Jak widzicie na blogu trwa przemeblowanie.
Dzisiaj wiosna przyszła :)
A jutro odbędzie się całodniowy finał akcji MY MAMY RAZEM BIEGAMY
Idą ZMIANY!


Jutro jest bardzo ważny dzień. Przez cały dzień będę śledzić jak przebiega finał akcji MY MAMY RAZEM BIEGAMY. Możecie i Wy obserwować jak Mamy biegają! Tuuuuutaaaj

Jutro też odbędzie się ważne wydarzenie dla całej mojej rodziny o czym napiszę za parę dni :)

Po jutrze mam urodziny!

A na blogu też zmiany - przemeblowanie.
Dziękuję za zajebisty nagłówek Agnieszce! Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia :D Dodam, że mam kilka wersji kolorystycznych, które będę zmieniać w zależności od nastroju :D :D :D

Dziękuję Wioli za pomoc w ogarnięciu nowego szablonu. Wszak ambitnie sama podjęłam się przemeblowania i coś mi nie poszło. Z opresji uratowała mnie Wiola. 

Są jeszcze niedociągnięcia, które będziemy dopracowywać na bieżąco :)

W związku z durną aferą rajstopową polecam do przeczytania TEN post :)

A jutro biegniemy! 






 PODPIS

7 komentarzy:

  1. Ale tu bosko !
    Idealnie wręcz !
    Nagłówek to cała ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie tu teraz!
    a nagłówek rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, czysto i przejrzyście...
    ja bym tylko zamieniła czcionkę - na odwrotnie... bo mi bardziej fioletowa formatka ( z tą załamaną linią) pasuje wizualnie do tekstu "sfrustrowanej matki"...takie moje przemyślunki...pzdr

    OdpowiedzUsuń
  4. Biegamy, biegamy. A zmiany bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń