wtorek, 18 marca 2014

Zdrowe hity w zdrowej diecie.

Dzięki zmianom w codziennym odżywianiu
Odkryłam i zasmakowałam  w kilku zdrowych produktach ;)



Awokado!



Kupowałam już kilka razy i lądowało w kurniku. Dopiero teraz nauczyłam się kupować dobre awokado. Najlepsze jest pomarszczone i miękkie. Szkoda mi go przerabiać na pastę, bo jem w kanapce. Kroję w plastry i kładę zamiast masła. Do tego dużo rukoli, plaster szynki i...

Marynowane buraczki, marynowana papryka lub ogórek konserwowy. Nie no jasne jadłam wcześniej ale teraz wcinam słoikami. No i kupuję, dorwałam buraki w lidlu za 1,50zł - 0,5 litrowy słoik.



Fenkuł - koper włoski. Bardzo fajne warzywo które dodaję do zup, daje wspaniały aromat.



Seler naciowy - kiedyś w mojej kuchni seler był tylko w postaci bulwy. Naciowy wykorzystuję do zup, sosów... i koktajli owocowych.



Kiełki - też jadłam wcześniej, teraz mam na stanie cały czas. Kupuję w pudełeczku w biedronce, dodaję niemal do wszystkiego.



Olej lniany! Polewam nim sałatę do obiadu lub smaruję chleb do kanapki. W związku z tym, że ma krótki termin ważności kupuję buteleczkę na spółkę z Mamą.



Kasze!

Jaglana i pęczak - w torebkach! Nic się nie przypala, gotuje szybko... no i zdrowe ;)







No i brzuch "się" robi!



 PODPIS

8 komentarzy:

  1. Ania wielkie brawa!!!! śliczny brzunio :-))

    Kasze jadamy bardzo często :-))
    z avocado jadam kanaki :> pyyyyycha :-))
    buraczki marynowane sama robiłam w zeszłym roku :D

    ale selera nie lubi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Karola :*

      Kasze jadałam i wcześniej ale pęczak i jaglaną w torebkach odkryłam dopiero niedawno ;)
      Zazdroszczę SWOICH buraczków :)

      Usuń
  2. Muszę spróbowac avocado. Jakoś nigdy wcześniej nie miałam okazji. Kasze też lubimy. No i kiełki uwielbiam! A buraczki też jadamy słoikami :) Tylko ja mam takie przez teściową robione. Teściowej nie lubię, ale buraczki robi pierwsza klasa :P
    Gratuluję brzuszka :) Ja nad moim zacznę pracowac po porodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam buraczki marynowane, Em takżę, mogłaby je jeść codziennie.
    kiedyś jadłam je namiętnie wymieszane z serkiem wiejskim na śniadanie. polecam. pycha!
    ps. avocado tak bardzo nie lubię. grrr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam zrobić z avocado guacamole pyszna na grzanki

      Usuń
    2. Guacamole namiętnie robi moja Mama. A mi tak smakuje samo awokado, że nie zdążę zrobić pasty ;)

      Usuń
  4. No no faktycznie zarys brzuszka wygląda ciekawie- oby tak dalej. Masz mega zacięcie i pasję do tego zdrowego trybu życia i to najważniejsze!!!! U nas też króluje kasza, seler naciowy, kiełki... a buraczki kupuje i sama gotuję i robię wiórki... trochę czasochłonne ale lepiej mi smakują...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać mięśnie na brzuchu! Ja mam płaski jak deska, ale nie tak umięśniony, tylko raczej chudy. :P

    OdpowiedzUsuń