sobota, 12 kwietnia 2014

Muzyczne dzwonki.

Od kilku lat przypisuję dany utwór muzyczny, swoim najbliższym.
Jak dzwonią do mnie to wiem dokładnie kto to jest w danym momencie :)
A teraz mam nowy telefon i znowu zrobiłam porządek w muzycznych dzwonkach.


Przy wyborze biorę pod uwagę te pierwsze dźwięki.
Nie chce mi się bawić w wycinanie wersów czy refrenów ;)

Jedyny dzwonek, którego nie zmieniam to ten, gdy dzwoni moja Mama.
Od 6 lat dzwoni ten sam utwór,
Richard Ashcroft - "Check the Meaning"


Na męża dzwoni Lena Del Rey 
Mam kilka ulubionych utworów Lany ale te pierwsze dźwięki "Burning Desire" 
uwielbiam!


Na starszą Siostrę też Lana!
Ostatnio Kaśka nuciła przy mnie ten utwór, więc nie musiałam się zastanawiać.
"Ride"


Moja młodsza Sis, 17-letnia, zbuntowana, nastolatka Ola.
Padło na Arctic Monkeys - "One for the road"


I na koniec mąż mojej Mamy - S.
Zupełnie inna bajka! :D
Western Disco feat. Laura - "The Sun"


A jako ogólny gra Armin Van Buuren - "Intense"


Też bawicie się w ustawianie utworów muzycznych jako spersonalizowane dzwonki?

Za mną pracowita sobota. 
Nareszcie wiosenno-przed świąteczne sprzątanie! :D

 PODPIS

3 komentarze:

  1. A pochwal sie jaki masz ten nowy telefon

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak nie mam, nie ma tylu dzwonków :D ale jak dzwoni mama to jest Mission Impossible ;)

    OdpowiedzUsuń