czwartek, 24 kwietnia 2014

Out of i prezenty.


Odkąd w domu wifi i nowy telefon - nie odpalam laptopa.
W związku z tym pisanie nie idzie.
Dziecko moje na widok otwieranego lapka protestuje.
A ja wojen i awantur unikam jak ognia.
Najpierw prezenty!
Obiecałam sobie, że pierwszy post po świętach będzie w ramach wymianki zającowej:
Zostałyśmy obdarowane od Cioci Karli:


Zapomniałam!
Hand made najpiękniejsza kura :)

Zestaw do robienia ciasteczek :)
Lenka wniebowzięta!

I ja też! Ta sól do kąpieli pachnie obłędnie.
Autentycznie orientalny zapach Lence też się podoba ;)



Słodkości. Rozmazane, bo broniłam przed Lenką ;)
Był też czekoladowy zając... ale rozebrany został ;)

I najpiękniejsza perełka - hand made spinka z Minnie :)
Lenka uwielbia!

I czesanie polubiła.
Jeden babski dzień, z zakupami i kawką.
Kupione gumeczki i mamy efekty:


A dziś kolejne prace w polu.
Wsadzone ziemniaki i zielone warzywa w tym sałata i jarmuż...


Padam ze zmęczenia!

W tym roku wysiewam wg wskazówek kalendarza biodynamicznego.
Czyli wg faz księżyca :D
Więcej Tuuuuuutaj
 PODPIS

11 komentarzy:

  1. Piękny zajączek:):) A co do sadzenia, to podziwiam, bo ja dopiero ogródek przekopuję;) Sadzić i siać będę później;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze kury nie pokazałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Intensywnie u was :)
    A zajączek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja tym roku będę pierwszy raz sadzić warzywka. Tylko u nas jeszcze trzeba przekopać - czyli do siania daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie kura to kogut :) świetne spineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty:) ja uwielbiam te wymianki właśnie za ten element zaskoczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czeszę podobnie Em, dwie kitki łapię jeszcze jedną gumką w jedną kitkę.
    zazdroszczę Ci tych własnych plonów, ale będzie smakowicie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu to jest fryzura "na Emilkę" czyli tak jak Twoja Córa ;)

      Usuń
  8. Mam ten sam problem z wifi w telefonie- niby fajnie, ale laptopa się nie odpala u blog podupada:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że Zajączek się spodobał :-))) A czekoladowego zająca widać w miarce przy miseczce hehehhe :*
    Ściskam Was mocno dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń