piątek, 18 kwietnia 2014

Wiosennie i Wielkanocnie.

Praca wre! 
Porządki wiosenno-wielkanocne
Lenka pomaga :)
Najpierw power śniadanie z rana:
Lenka poleca kanapećki


Ja polecam owsiankę na wodzie, 
Z kiwi, żurawiną, rodzynkami, jogurtem naturalnym,  wiórkami kokosowymi i płatkami migdałów. 

A w między czasie robota

I kawa domowa Orange Mocha

Z mleczną pianką lub bez...

Albo Parzona przez męża w międzyczasie:




A na Wielkie Dni obiadowa zupa krem warzywna z kukurydzą i przecierem pomidorowym:


Wieczorem pokażę co nam zając przysłał :)

 PODPIS

2 komentarze:

  1. Kawka z pianką bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet o przygotowaniach do świąt mi nie mów.
    przez chorowanie jestem o cały tydzień w plecy, miałam w tym tyg zrobić porządki w ogrodzie. i co? i jedno wielkie G!;/
    zamiast jechać do teściów i się gościć i odpoczywać, zostajemy w domu i będę stać przy garach, trzeba było i dom w takim razie posprzątać.
    a na jutro jest rzeczy tyle do zrobienia, że głowa mała ;/
    po południu dziś ja z H do lekarza, a mąż z Em na zakupy.
    mam nadzieję, że jeszcze coś dla nas zostało i nie będą stali w kolejce do nocy.
    ściskam mocno!
    ps. ale najlepsze jest to, że mam powera :)

    OdpowiedzUsuń