środa, 30 kwietnia 2014

Zdrowe żarełko.

Będzie jedzenie, 
Gotowanie sprawia mi jeszcze większą frajdę :D
A jedzenie poprawia nastrój, to zdrowe też :)

Będę się starać wrzucać tego typu posty raz w tygodniu :)

Nowy tydzień zaczęłam oczywiście od kremowej zupy.
Tym razem krem z kalafiora.
I tu ogromne zaskoczenie. Trafił mi się wyjątkowy egzemplarz kalafiora.
Pikantny! Zupa smakuje tak jakbym dodała sporą ilość chrzanu.
Żeby Dziecko zjadło musiałam dodać śmietany - bardziej złagodziła smak niż jogurt naturalny.


Śniadania Lenki to takie właśnie kanapeczki.
Lenka je uwielbia! 
Oczywiście nie zjada wszystkich na raz. 
To są kanapki na śniadanie 1 i 2 :)

Tutaj wersja z szynką, pomidorkami, ogórkiem i oliwkami:


A tutaj wersja z serem, sałatą i pomidorkami.
(: sałatę Lena zdjęła a ja ją zjadłam ;)


Polecam szynkę z lidla!
Jest najlepsza :)



Znalazła się też alternatywa dla hamburgera :D
Domowy mielony made by me.
Z chlebkiem pełnoziarnistym, awokado, pomidorem i rzeżuchą :)


I kolejny przepyszny "rarytas".
Czyli sałatkowy "śmietnik".
Wrzucam co mam czyli:
 sałata, makaron, odrobina pesto, pomidory, awokado, oliwki, odrobina pora...
oliwa z oliwek, odrobina soku z wyciśniętej cytryny i pieprz ziołowy.


A już jutro zaczynam długi weekend majowy.
W planach oczywiście grill a u mnie na pewno nie zabraknie warzyw! :D
Smacznego!

Zapraszam do "śledzenia" na naszym instagramie :)

 PODPIS

3 komentarze:

  1. łoo Matko, ale kusisz:):):) a ja właśnie zjechałam chorobowo pięć kilo przez weekend i się zastanawiam cóż zrobić, żeby tą wagę utrzymać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na fb zobaczyłam właśnie zdrowy kebab :)
    Genialne!

    OdpowiedzUsuń