poniedziałek, 5 maja 2014

Aktywna majówka.

W kwietniu moja aktywność fizyczna nieco podupadła.
Natomiast maj zaczęłam z impetem :D
W końcu okazuje się, że moje sporty przy domowe 
są najlepszym lekarstwem na wszystkie nerwy!


1 maja - późno wieczorny bieg moją trasą - 3,15km. Godzina 21:20 i najlepsze 20-minutowe odreagowywanie stresów. Przy okazji dla mojego ADHD-owego mózgu bieganie daje niesamowite "fazy" zarówno w trakcie biegu jak i zaraz po powrocie do domu. Nawet jeśli moje bieganie to tylko 3km wokół chałupy wciąż przeplatanie marszem i w dodatku nieregularne - to z każdym kolejnym jest co raz lepiej. Przede wszystkim chodzi o oddech. Mam alergię na niemal wszystkie pyłki, obniżoną wydolność płuc a co za tym idzie oddychanie w trakcie biegu jest dla mnie niesamowitym wyzwaniem a jednocześnie najlepszym lekarstwem. Właśnie bieganie najlepiej rehabilituje płuca i zwiększa ich wydolność. Nie jest to łatwe ale osiągalne :)

2 maja - Nawiedziłam nowy SH gdzie akurat była wyprzedaż :D I co? Nabyłam za 2zł sportowe portki rowerowe i również za 2zł sportowy biustonosz. Będę tam zaglądać częściej :)


A po powrocie z miasta przydomowa praca w warzywniaku. To też aktywność. A co! Ogórki wysiane ;)


3 maja - 14 km na rowerze. Przecież musiałam przetestować nowe portki :)



A po południu 15 minutowe ćwiczenia z taśmą na brzuch - sam się nie zrobi! Przyznaję, że po 3 miesiącach ćwiczeń na taśmach zwyczajnie mi zbrzydły i przez cały kwiecień nie tknęłam ich. To był dobry powrót :)



4 maja - przydomowy 30-minutowy interwał. Z najlepszym Firendstrainig - moją 2,5 latką. Ja robiłam ćwiczenia w biegu a Lenka mnie "goniła". Po powrocie do domu odpoczywałyśmy :D



A dzisiaj mam zakwasy :)




 PODPIS

3 komentarze:

  1. Mnie te taśmy fascynują i piłka do ćwiczeń. Ani jednego, ani drugiego nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo, bardzo aktywnie :)
    zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo Mammooooo :-) co za pozytywne zmiany ! nie zagladałam na swojego bloga od wieków.... dzis zajrzałam do siebie i do ciebie.... SUPER ZMIANY! tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń