środa, 14 maja 2014

Fryzjer.

Nie wiem jak mają inne matki
Ale jak mi włosy odrastają robię się chora. 
Na dzisiejszą wizytę czekałam od tygodni. 
No i mam "nowe" włosy :D
 Przejście od ciemnych włosów do jasnych to długa droga.
Zwłaszcza jak ma się na głowie takie włosy jak ja - delikatne i cienkie.
Nie cierpię balejażu nie podoba mi się i te 3 miesiące były dla mnie udręką.
Mając prawie czarne końce trzeba było je rozjaśnić. Przełknęłam ślinę i wytrwałam.
Było TAK
Dzisiaj jedyne życzenie jakie miałam to - (w miarę) jednolity kolor. 
Farbowanie włosów to nie taka prosta sprawa. 
Dzisiaj Pani wybijała z mojej głowy wizję blondu (mąż jest zawiedziony).
I wyszedł kolor niemal trójwymiarowy. 
Końce i tak są ciemniejsze ale ja już nie chciałam ich rozjaśniać bardziej.


Wszystko byłoby fajnie gdyby nie jedno: rudawy odcień.
Mąż powiedział, że mam jeszcze raz je ufarbować :P

 PODPIS

10 komentarzy:

  1. mężowi zachciało si blondynki w domu? :)
    chciałabym przejść na blond, ale u mnie zawsze wychodzi kurczaczy i wygląda fatalnie.
    taka żółta sraczka na głowie, kiedyś miałam mysią platynę, raz udało mi się do takiego koloru dojść, ale włosy zniszczyłam i nie mogę ich odbudować ;/
    co nie zmienia faktu, że chciałabym mieć blond na głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, mi się właśnie ten rudy podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te na zdjęciu po prawej sa całkiem ładne :-)
    ja 2 lata temu zdecydowałam, że porzucam balejaż - prawie bialo, beżowy :O (z 6 lat robiłam ) i chce jeden kolor ciemny blond.. jest lepiej, zdrowiej, młodziej?? ;-) farba mi se spłukiwała ponad rok, zanim ścięłam to co było zniszczone

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez ma ten problem tyle że wtedy gdy farbuje samodzielnie. Robię sobie blond ( paltyna) a poświata wychodzi i ruda. Jedyne co to musiałabyś poddać się całkowitej dekoloryzacji i na nią nałożyć odpowiedni blond, ale wiele tez zależy od kondycji włosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy są w dobrej kondycji bo dbam o nie bardzo bardzo ale ich "jakość" nie pozwala na dekoloryzację. Zdecydowałam się na stopniowe przejście do jaśniejszych włosów a to wymaga czasu i cierpliwości :)

      Usuń
  5. Na rudawą poświatę spróbuj płukankę z fioletu. Ogólnie jeśli chodzi o pielęgnację włosów to polecam blog Anwen - można przepaść ;)
    Znajdziesz tam informacje o w/w płukance (jakoś niedawno pisała).
    Pozdrawiam
    podglądająca :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze kilka razy i będziesz blondynką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz zielone oczy? czy piwne? Ja zawsze proszę fryzjera aby dobierał mi kolor farby do karnacji i aby "wydobył" oraz podkreślił kolor oczu...
    szczerze? jeszcze nie trafiłam na takiego co by to potrafił...wciąż szukam :)
    pzdr

    OdpowiedzUsuń