środa, 28 maja 2014

nieCodzienna reklama

Czyli co mają wspólnego dziecięce buciki z ciążą. :)


Nigdy mnie nie ruszała ta scena: właśnie kobieta dowiedziała się, że jest w ciąży. W natłoku ciążowych hormonów idąc do domu, po drodze kupuje maleńkie dziecięce buciki, by w ten sposób oznajmić partnerowi, że wkrótce zostanie ojcem. 

U nas butów nie było. Zanim zrobiłam test wiedziałam, że jestem w ciąży. Test robiłam w obecności męża. Więc 0 romantyczności i zaskoczenia :)

BARTEK ruszył właśnie z nową i wcale nie taką codzienną i oklepaną wersją sceny: buty i ciąża. Otóż, to nie kobieta oznajmia partnerowi przez buciki, że spodziewa się Dziecka...

Wchodzi do kuchni swojego mieszkania a na stole wraz ogórkami kiszonymi (!) stoi pudełko...:




W pudełku są buty!





Co się dzieje potem? 
W przeciągu następnych kilku sekund widzimy jak rośnie brzuch przyszłej Mamy!

No właśnie tym razem to nie oklepana scena z Mamą wręczającą buciki przyszłemu Ojcu.
Trochę na opak i zabawnie :D
Film do obejrzenia jest w linku poniżej:


A tak całkiem serio to jestem prawdziwą butmanką. Moje Dziecko też. Uwielbiamy buty! Butów nigdy dość :D

W BARTKOWEJ  ofercie nam najbardziej podobają się te poniżej i serio dylemat mamy z Lenką nie mały :D






















 PODPIS

2 komentarze:

  1. Najladnieszy 3 model,taki z klasa,sama mam podobne tylko rozmiar 36 :P Beda pasowac do wszystkiego :) A jesli chodzi o buty to potrzebuje porady,moja corcia ma prawie 10 mjesiecy i chce jej niedlugo kupic buty tylko jakie i gdzie?Z usztywniana kostką?Na co zwrocic uwage?Moze ktos cos doradzi ;) Ma malutka stópke ale juz staje np w skoczkuna nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej doradzić się specjalisty albo chociażby sprzedawcy w sklepie. Moja Córka miała pierwsze buty mając 10 miesięcy, bo też lubiła stać na nóżkach i przemierzała pierwsze kroczki przytrzymując się. Myślę, że u takiego Maluszka buciki powinny mieć usztywnioną kostkę :)

      Usuń